کد خبر: نقش-بسیج-در-مقابله-با-کرونا-قابل-تقدیر-ا
۱۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۱۶

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا، دکتر مهدی قلیان اول در جلسه ای که با حضور مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی برگزار شد ضمن تقدیر از خدمات بسیج جامعه پزشکی، بسیج سپاه امام رضا (ع) و پایگاه های مقاومت بسیج در کنترل و مقابله با کرونا گفت: نیروهای بسیج در بحث اطلاع رسانی، گندزدایی، آموزش و غربالگری در بحران کرونا همسو و همگام با سیستم سلامت گامهای موثری در کنترل این همه گیری برداشتند.

دکتر قلیان با اشاره به اینکه هنوز در پیک بیماری قرار داریم اظهار داشت: در حال حاضر به علت حجم بالای مراجعات و بیماران همچنین ابتلاء تعداد زیادی از همکاران با مشکل نیروی  انسانی مواجهیم.

وی بر لزوم جلب ظرفیت های خارج سازمانی در بحث نیروی انسانی تاکید نمود و ساماندهی و بکارگیری نیروهای بسیج جامعه پزشکی به جانشینی پرسنلی که به دلیل ابتلا به کرونا در حال حاضر قادر به ارائه خدمت نمی باشند را یکی از موارد موثر در عدم قطع زنجیره خدمت رسانی به جامعه خواند.

در این جلسه دکتر ذاکریان مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی به مناسبت دهه کرامت و به پاس قدردانی از خدمات همکاران حوزه بهداشت دانشگاه در کنترل کووید ۱۹ هدایای متبرکی را به تعدادی از مدیران این حوزه به نمایندگی همکاران اهداء نمود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha