کد خبر: نظارت-بر-مصرف-آب-از-طریق-پایش-مستمر-انشع
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۴۲
نظارت بر مصرف آب از طریق پایش مستمر انشعاب‌ها در همدان

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "علی قدیمی" با اشاره به این دسته از پایش‌ها گفت: سال گذشته پیمایش مشترکان با مصرف صفر تا پنج متر مکعب در سطح استان اجرایی شد.

وی با بیان اینکه پیمایش انشعاب‌های آب توسط پیمانکاران و همکاران کنتورخوان به صورت مستمر اجرایی می‌شود، عنوان کرد: همکاران ما به جز ثبت کنتور مشترکان، تمامی تغییرات نظیر تغییرات کاربری، اضافه بنا و دیگر تغییرات موجود را به صورت مستمر گزارش می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه طرح مستمر و دوره‌ای پیمایش انشعاب‌ها در راستای صيانت از حقوق شهروندان عملیاتی می‌شود، اظهار داشت: با توجه به دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی کمیته انسجام بخشی و کمیته بحران و در راستای جلوگیری از مصرف آب در کاربری‌های غیرمجاز برخورد با متخلفان عملیاتی می‌شود.

قدیمی با بیان اینکه براساس مصوبات ابلاغی از سوی کمیته انسجام بخشی استان، واگذاری انشعاب به کاربری‌هایی همچون ساخت و سازهای جدید ممنوع اعلام شده است، بیان کرد: در موارد خاص تصمیمات بر اساس نظر شورای مربوطه نهایی خواهد شد.

معاون خدمات مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان همدان همچنین اظهار داشت: با توجه به کاهش نزولات جوی و پیش بینی شرایط بحرانی، واگذاری انشعاب به اماکن غیرمسکونی نظیر باغات از دستور کار خارج شده است.

وی تصریح کرد: مصرف آب در هر نوع كاربري به غير از كاربري تعريف شده در قرارداد واگذاري انشعاب آب ممنوع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha