کد خبر: مهربان-برای-دفاع-از-عنوان-قهرمانی-به-هن
۲۷ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۲۶

به گزارش گروه ورزشی طبنا(خبرگزاری سلامت) ابراهیم مهربان ، در مورد شرایط تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در قهرمانی آسیا اظهار داشت:‌ شرایط تیم خوب است و تلفیقی از جوانان و باتجربه‌ها حاضر به رقابت خواهند شد تا از عنوان قهرمانی دفاع کنند. نسبت به دوره گذشته تغییرات زیادی داشتیم و چهره‌های جدیدی رو آمده‌اند.

وی در مورد اینکه پیش‌بینی کسب چند مدال در این رقابت‌ها می‌کنید، گفت: پیش‌بینی نمی‌کنیم باید ببینیم شرایط تیم‌های دیگر چطور است. هند از شرایط میزبانی استفاده می‌کند و نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده است. خود قزاقستان نائب قهرمان جهان بوده و به هر ترتیب نمی‌تواند میدان راحتی برای بچه‌های ما باشد.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد در مورد اینکه چه برنامه‌ای برای ملی‌پوشانی که در تهران می‌مانند دارید، گفت:  با توجه به اینکه در سال المپیک هستیم برای همه ملی‌پوشان برنامه داریم. هنوز 4 سهمیه دیگر کسب نشده است. عملکرد بچه‌ها در مسابقات قبل و آینده را زیر ذره بین داریم تا با پایین‌ترین خطا نفرات را انتخاب کنیم.

مهربان در مورد وضعیت حسن یزدانی عنوان کرد: او در حال حاضر کارهای بدنسازی را انجام می‌دهد و 20 روز دیگر روی تشک کار می‌کند. حدود 6 ماه تا آغاز المپیک باقی مانده و امیدواریم او به شرایط ایده‌آل برسد.(فارس)

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha