کد خبر: معرفی-روش-نوین-درمان-بیماری-های-چشم
۲۰ دی ۱۳۹۹، ۹:۱۱
معرفی روش نوین درمان بیماری های چشم

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی مجتمع دارویی درمانی هلال ایران؛ دکتر سید محمد تقی حسینی طباطبایی رئیس مجتمع دارویی درمانی هلال ایران در این کوبینار که تلفیقی از کنفرانس و وبینار است؛ ضمن معرفی فعالیت ها و خدمات مجتمع در حوزه های مختلف چشم پزشکی، درمان ناباروری، دندانپزشکی، پوست و مو و زیبایی و غیره هدف از برگزاری این کوبینار را کمک به گسترش این روش درمانی در بین چشم پزشکان از جمله چشم پزشکان مجتمع هلال برشمرد.

همچنین مصطفی فرهی "مدیر شرکت دانش بنیان مداریا" با ارائه توضیحاتی پیرامون این روش اظهار داشت: برای نخستین بار متخصصان یک شرکت دانش بنیان ایرانی موفق به کشف یک روش نوین درمانی بیماری های چشم در جهان شدند.

براساس این روش انواع بیماری‌های چشم بدون نیاز به اتاق عمل و در مطب پزشکان، بدون درد و بیهوشی و با هزینه‌ای کمتر از سابق درمان می ‌شود.

بنا بر ادعای فرهی به وسیله این روش درمانی هزینه درمانی انواع بیماری ‌های سطح چشم حدود ۶۰ درصد کاهش پیدا می‌کند و دوره نقاهت هم بسیار کوتاه است.

در این کوبینار جمعی از پزشکان و متخصصان داخلی و همچنین پزشکان و کارشناسان ۲۲ کشور خارجی به شیوه های حضوری و مجازی در این کوبینار حضور داشتند.

متخصصان و محققان شرکت دانش بنیان «مداریا» پس از پنج سال کار تحقیقاتی، پژوهش، انجام مطالعات متنوع علمی و اجرای فاز‌های حیوانی و انسانی به این روش رسیده اند و چشم پزشکان می‌توانند به راحتی و با استفاده از این دستگاه در مطب انواع بیماری‌های چشمی را بدون نیاز به بیهوشی درمان کنند.

انجام چند عمل جراحی زنده و واقعی بر روی بیمارانی که اندیکاسیون بیماری کنژشالازی بودند؛ از جمله برنامه های برگزار شده در این کوبینار به شمار می رفت.

در پایان گفتنی است مجتمع دارویی درمانی هلال ایران به عنوان میزبان این کوبینار با بیش از دو دهه فعالیت موفق در حوزه چشم پزشکی بزرگترین مرکز درمان بیماری های چشم در شرق تهران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha