کد خبر: معاون-حقوقی-و-امور-مجلس-وزارت-آموزش-و-پر
۱۵ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۴۰
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش منصوب شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، در متن حکم قاسم احمدی لاشکی آمده است:

 با توجه به صلاحیت و تجربیات ارزشمند جناب‌عالی، به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان معاون حقوقی و امور مجلس منصوب می‌شوید.

امیداست با اتکال به خداوند متعال، پیروی از منوّیات مقام معظم رهبری «مدضلله العالی» و پیگیری سیاست‌های ریاست محترم جمهور، اولویت‌ها و سیاست‌های وزارت آموزش‌وپرورش و با توجه به شأن و جایگاه مجلس شورای اسلامی، علاوه بر وظایف محوله، در اجرای موارد ذیل؛ اهتمام جدّی داشته و نتیجه اقدامات را مستمراً به این‌جانب گزارش نمایید:

1-تعامل اثربخش با نمایندگان مردم شریف ایران در مجلس شورای اسلامی، هماهنگی و ارتباط سازنده با هیأت رئیسه محترم، اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات، فراکسیون فرهنگیان و سایر کمیسیون‌های مجلس در جهت اعتلای جایگاه و مأموریت سازمانی.

2-پیگیری مستمر پیشنهادها، سؤال‌ها، تذکرها و انتقادهای نمایندگان محترم در خصوص آموزش‌وپرورش و برقراری ارتباط مؤثر آن‌ها با معاونان، رؤسای سازمان‌ها و مراکز تابعه و مدیران کل آموزش‌وپرورش استان‌ها به‌منظور حلّ و فصل مسائل ملی و منطقه‌ای.

3-برنامه‌ریزی جهت ارتباط و دیدار مستمر مدیران ارشد وزارت آموزش‌وپرورش با نمایندگان، پاسخگویی به‌موقع به مکاتبات آن‌ها، تهیه و ارسال گزارش‌های مورد نیاز کمیسیون‌ها، فراکسیون‌ها و نمایندگان محترم به‌منظور تسهیل در گردش اطلاعات و گزارش‌ها.

4-تهیه، تدوین، بررسی، ارائه و پیگیری پیش‌نویس طرح‌ها و لوایح قانونی، آئین‌نامه‌ها و اساسنامه‌های مورد نیاز آموزش‌وپرورش و سازمان‌ها و مراکز تابعه در مجلس شورای اسلامی، کمیسیون‌های دولت و سایر مراجعذی‌صلاح.

5-هماهنگی و تعامل مؤثر و مستمر با معاونت حقوقی و امور مجلس ریاست جمهوری، معاونان حقوقی و امور مجلس دستگاه‌های اجرایی، همکاری و تعامل با دبیرخانه شورای عالی آموزش‌وپرورش، معاونت‌ها، سازمان‌ها و مراکز تابعه.

6-ایجاد وحدت رویه در امور حقوقی، نظارت سازمان‌یافته بر امور مربوط به قراردادها، تفاهم‌نامه‌ها، دعاویمطرح‌شده در مراجع قضایی و ارتباط و تعامل مؤثر با دستگاه‌های نظارتی و قضایی.

7-برنامه‌ریزی برای حمایت حقوقی و قضایی از معلمان، نظارت و راهبری فعالیت هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و مستندسازی املاک و اموال آموزش‌وپرورش در داخل و خارج از کشور.

 توفیق روزافزون جناب‌عالی را در انجام وظایف محوله از خداوند متعال مسألت دارم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha