کد خبر: مشکلات-ارتباطی-و-اینترنت-در-شهرهای-پیر
۱۹ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۷

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از خبرگزاری خانه ملت؛ کمال حسین پور، نماینده مردم پیرانشهر و سردشت و عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی با فرماندار پیرانشهر، مدیرعامل شرکت مخابرات استان آذربایجان غربی و مسئولان شهرستان به منظور بررسی مشکلات شبکه ارتباطات و اینترنت شهری و روستایی پیرانشهر و سردشت در سالن جلسات فرمانداری پیرانشهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر اساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم با بیان اینکه مشکلات ارتباطی و اینترنت در پیرانشهر و سردشت و روستاها پذیرفتنی نیست، گفت: امروز نزدیک به ۵۰٪ از روستاهای شهرستان پیرانشهر و سردشت فاقد پوشش اینترنت هستند و بسیاری از روستاها نیز از کندی و قطعی اینترنتی رنج می‌برند.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت و نحوه تحصیل دانش‌آموزان و نیاز آنان در شهر و روستا به اینترنت، شرایط کنونی به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس خاطرنشان کرد: مهمترین موارد مورد بررسی در این جلسه بررسی شد از جمله بررسی مشکلات اینترنت روستاها، مشکلات آنتن دهی روستاها، توسعه شبکه ارتباطی و اینترنت در مناطق بافت جدید شهری و حاشیه نشین، توسعه ارتباطی و اینترنت در پایانه مرزی و توسعه اینترنت در روستاهای فاقد اینترنت بود.

گفتنی است؛ مدیرعامل شرکت مخابرات استان آذربایجان غربی قول پیگیری و حل مشکلات و مسائل مطرح شده در این جلسه را به نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha