کد خبر: مسافرین-از-کشتی-مسافرتی-قطب-جنوب-تخلیه
۲۱ فروردین ۱۳۹۹، ۹:۳۰
مسافرین از کشتی مسافرتی قطب جنوب تخلیه می‌شوند
به گزارش گروه بین‌الملل طبنا(خبرگزاری سلامت) به تقل از cnn، گرگ مورتیمر، یک کشتی مسافرتی دریایی که توسط اعزامی های شفق قطبی استرالیا اداره می شود، در تاریخ 15 مارس به قطب جنوب و جورجیا سفر کرد. با این حال ، از ابتدای ماه آوریل، این کشتی در سواحل اروگوئه گیر افتاده است، پس از آنکه مقامات به دلیل خطر ابتلا به کروناویروس اجازه ندادند از کشتی پیاده شوند. از 217 نفری که در کشتی حضور دارند، اکنون 128 مسافر و خدمه آزمایش ویروس کرونایشان مثبت بوده است. شش مسافر که نیاز به مراقبت های ویژه دارند در مونته ویدئو به مراکز پزشکی منتقل شده اند، ویدئویی که توسط نیروی دریایی اروگوئه به صورت آنلاین منتشر شده است نشان می دهد که آنها از تجهیزات حمل و نقل کامل با کشتی به کشتی منتقل شده اند. شفق قطبی اظهار داشت ، مسافران اروپایی و آمریکایی که آزمایش ویروس کرونایشان مثبت بوده است، باید تا زمان نتیجه آزمایش منفی، در کشتی بمانند و پس از آن ، آنها می توانند از طریق برزیل سفر کنند. براساس وب سایت شرکت، همه مسافران هر دو یا سه روز یکبار  دوباره آزمایش می شوند.
Aurora در بیانیه ای در اوایل این ماه گفته بود که پزشک کشتی تب  کرده است و ما در حال  فرستان یک پزشک داوطلب پشتیبان هستیم. این اپراتور کروز افزود: درخواست ما  بطور رسمی اعلام شده است تا به مقامات اروگوئه اجازه دهد کشتی را به مقصد بیاورند و مسافران را در آنجا سوار کنند، اما تاکنون آن رد کرده شده بود.
در اواخر این هفته دولت اروگوئه اعلام کرد که اجازه تخلیه پرواز پزشکی مسافران نیوزیلند و استرالیا را در گریگ مورتیمر برای اواخر این هفته صادر کرده است. مسافران روز پنجشنبه با هواپیمای مستقر در شفق قطبی به ملبورن پرواز می کنند ، که قبل از عزیمت به مقصد نهایی خود تحت یک قرنطینه اجباری 14 روزه قرار می گیرند.
مترجم : معین حبیبی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha