کد خبر: مرگ-۱۴۲-بیمار-کرونایی-در-24-ساعت-گذشته
۲۰ تیر ۱۳۹۹، ۱۵:۲۳
مرگ ۱۴۲ بیمار کرونایی در 24 ساعت گذشته!
 
به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا، دکتر سیما سادات لاری در ارتباط زنده با شبکه خبر با اعلام این خبر، اظهار داشت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲ هزار و ۴۴۷ نفر رسید.
به گفته وی خوشبختانه تا کنون ۲۱۵ هزار و ۱۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند اما سه هزار و ۳۱۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
سخنگوی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: با تلاش همکاران آزمایشگاهی ما تا کنون یک میلیون و ۹۲۲ هزار و ۵۰۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
دکتر لاری اظهار داشت: همانند روزهای گذشته استانهای خوزستان، هرمزگان، بوشهر، کرمانشاه، کردستان، ایلام، آذربایجان های غربی و شرقی و خراسان رضوی در وضعیت قرمز و استانهای تهران، اصفهان، مازندران، گلستان، البرز، کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، همدان و اردبیل در وضعیت هشدار قرار دارند.
وی در پایان یادآور شد: توصیه اکید وزارت بهداشت در این شرایط، پرهیز از سفر و ترددهای غیرضروری به ویژه سفر به استانهای خراسان رضوی و مازندران است. همچنین رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و شستشوی مداوم دست ها می تواند خطر ابتلا به کرونا را به کمترین حد ممکن برساند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha