کد خبر: مرغ-گرم-و-منجمد-در-کلیه-فروشگاه‌های-زن
۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۹:۳۴
مرغ گرم و منجمد در کلیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع می‌شود

به گزارش گروه اقتصاد سلامتی  خبرگزاری سلامت به نقل از  خانه ملت، کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی در جمع خبرنگاران در تشریح نشست امروز کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در خصوص بررسی دلایل افزایش قیمت مرغ، گفت: در نشست امروز عواملی که بر قیمت مرغ، تخم مرغ و سایر محصولات پروتئینی تاثیرگذار است مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت و به تمامی دستگاه‌ها تکالیفی داده شد.

عضو کابیه دولت دوازدهم، گفت: همه عوامل در وزارت جهاد کشاورزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، بانک مرکزی و گمرک دست به دست یکدیگر می‌دهند تا قیمت محصولات پروتئینی کنترل و مردم نگرانی نداشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه با دستور رئیس جمهور به وزارت جهاد کشاورزی این وزارت خانه از روز دوشنبه هفته گذشته با همکاری تمامی دستگاه‌ها ذی ربط به ویژه وزارت صنعت، معدن و تجارت مرغ گرم و منجمد سالم و با کیفیت را به بازار تزریق کرده است، عنوان کرد: با اقدام وزارت جهاد کشاورزی بازار از دست دلالان خارج شد و قیمت مرغ در بازار میدان بهمن از 35 هزار تومان به 18 هزار 500 تومان رسید.

خاوازی با اشاره به اینکه مسئولان ذی ربط در وزارت صنعت، معدن و تجارت نظارت خود را بر خرده فروشی‌ها آغاز کرده‌اند که امیدواریم وضعیت فعلی بازار را تثبیت کنیم، افزود: به شدت وضعیت توزیع نهاده‌های دامی پیگیری می‌شود تا تمامی واحدهای تولیدی این محصول را در اختیار داشته باشند.

وزیر جهاد کشاورزی در پایان با تاکید بر اینکه در میدان بهمن خرده فروشی مرغ متوقف و این محصول به تمامی میادین ارسال شده است، خاطرنشان کرد: از امروز مرغ گرم و منجمد در کلیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع می‌شود تا از ایجاد صف جلوگیری کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha