کد خبر: مراسم-تودیع-و-معارفه-سرپرست-واحد-همبست
۴ آذر ۱۳۹۹، ۷:۲۰
مراسم تودیع و معارفه سرپرست واحد همبستگی برگزار شد
به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک مراسم تودیع و معارفه سرپرست واحد همبستگی با حضور دکتر صالحی امیری ، کیکاووس سعیدی و مدیران کمیته در محل کمیته برگزار شد و طی آن خانم دکتر سارا مهرانی به عنوان سرپرست این واحد معرفی شد .
در این مراسم دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ضمن تقدیر و تشکر از خانم مریم جعفری سرپرست سابق واحد همبستگی اظهار داشت : گردش مدیران در واحدهای مختلف کمیته ملی المپیک به منظور ایجاد حرکت ، فکر و خلاقیت و در نهایت حرکت رو به جلو کمیته ملی المپیک لازم  و ضروری است .
رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه ضمن تبریک به خانم دکترمهرانی و آرزوی موفقیت برای ایشان و با تاکید بر حفظ آرامشی  که در زمان سرپرستی خانم جعفری در واحد همبستگی ایجاد شده بود افزود : انتظار دارم این واحد به جهت ماهیت خاص آن تعاملات بالایی با فدراسیون های ورزشی داشته باشد و اگر قرار است دوره ، برنامه ، اعزام و ... در این واحد و با حمایت المپیک سولیداریتی انجام شود اولویت با فدراسیونهای تحت پوشش و عوامل شاغل در آنها باشد .
صالحی در خاتمه با تاکید بر ذات فعالیت های واحد همبستگی وهمپوشانی که با واحدهای دیگر و از جمله واحد بین الملل دارد، گفت : انتظار می رود که این نوع همکاری در حد قابل قبولی باشد .
در ادامه این مراسم دکتر کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک نیز ضمن  اشاره به ظرفیت های بالقوه ای که در این واحد وجود دارد ابراز امیدواری کرد تا در زمینه های ورزش قهرمانی ، تعریف پروژه های علمی و اجرایی وافزایش ظرفیت های آموزشی با محوریت فدراسیونهای ورزشی اقدامات سازنده و مهمی در این واحد انجام گیرد .
دبیرکل کمیته در ادامه  با تاکید بر حفظ آرامش در این واحد و همکاری حداکثری با فدراسیونهای ورزشی افزود: فدراسیونها صف کمیته هستند و لازم است تا محور برنامه ها باشند و از مجموعه فرصت های المپیک سولیداریتی بهره مند شوند .
در انتهای  مراسم خانم جعفری از مجموعه کمیته ملی المپیک و مدیران بخش های مختلف در مدت خدمت در این واحد و همکاریهای مدیران تشکر کرد و خانم مهرانی نیز با تشکر از مسئولین ابراز امیدواری کرد تا بتواند ضمن حفظ ارامش این واحد انتظارات خواسته شده را برآورده سازد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha