کد خبر: مدیر-روابط-عمومی
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۳۴

به گزارش گروه ورزشی طبنا(خبرگزاری سلامت) یکی از نکات مهم در امر باشگاهداری در دنیایی که سرعت انتقال اخبار به واسطه شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های خبری سرعت فوق العاده ای گرفته داشتن یک تیم رسانه ای با تجربه و کاربلد است درست در چنین شرایطی باشگاه پرسپولیس که دارای هواداران پرشماری است و قاعدتا به دلیل اهمیت و جایگاهی که سرخپوشان در فوتبال ایران دارند 70  روز است که بدون مدیر روابط عمومی درحال فعالیت است.

شاید در گذشته های نه چندان دور در فوتبال ایران نقش مدیران رسانه ای و روابط عمومی چندان به چشم نمی آمد اما در شرایطی که دنیا به سمت شفاف سازی و اطلاع رسانی رفته است در باشگاه پرسپولیس همه چیز معکوس پیش می رود. بعد از برکناری حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه در تاریخ 19 اسفند، مسئولان پرسپولیس به جای انتخاب جایگزین او به رفتار منفعلانه روی آوردند.

هیات مدیره پرسپولیس بعد از جدایی قدوسی، ابولفضل امان الله را به عنوان مشاور رسانه ای انتخاب کردند و هر چند او همان وظایف روابط عمومی را عهده دار بود اما بعد از 50 روز او را هم به دلیل اختلافات داخلی کنار گذاشتند.

جالب است که این باشگاه با شعارهای کارگزار مالی و با حمایت های این شرکت در کنار سایت و کانال رسمی خود برای اطلاع رسانی در فضای مجازی در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، توییتر و حتی ایجاد اپلیکیشن فعال شده تا در امر اطلاع رسانی پیشگام باشد اما این روزها اخبار باشگاه پرسپولیس به جای قرار گرفتن در این صفحات رسمی به صورت عجیب و غریبی در اختیار رسانه ها قرار می گیرد که گاهی خود مسئولان باشگاه و ارکان رسانه ای داخل باشگاه هم از آن بی اطلاع هستند!

اینکه اکنون چه کسی هدایت پخش اخبار این باشگاه را برعهده دارد مجهول است و جای بد داستان اینجاست که مسئولان پرسپولیس در امر پاسخگویی به رسانه ها نیز عملکرد ضعیفی داشته و درحالی که همیشه مدیران سرخپوشان با توجه به پی بردن اهمیت این حوزه همواره با رسانه ها روابط خوبی داشتند اکنون یا به طورکل پاسخگو نیستند یا به صورت گزینشی فقط با صدا وسیما آن هم در مواقعی که خود احساس نیاز کنند، ارتباط می گیرند.

لزوم ایجاد ارتباط بین باشگاه پرسپولیس و رسانه ها کاملا قابل اهمیت است اما به نظر در باشگاه پرسپولیس عده ای به دنبال سهم خواهی در امر اطلاع رسانی هستند و مسئولان باشگاه هم به نظر چندان برایشان مهم نیست که افکار عمومی چطور هدایت می شوند.فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha