کد خبر: مخالفت-وکلای-فلوید-با-فرضیه-مرگ-او-بر-اث
۲۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۲۳
مخالفت وکلای فلوید با فرضیه مرگ او بر اثر اور دوز کردن!
به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از Yahoo، وکلای خانواده جورج فلوید روز جمعه ادعاهای دفاعی را رد کردند که فلوید در اثر عوارض ناشی از مصرف بیش از حد مواد مخدر هنگام بازداشت افسران پلیس مینیاپولیس در ماه مه درگذشته است. در یک کنفرانس مطبوعاتی که پس از جلسه دادگاه مقدماتی در مینیاپولیس برگزار شد، بن کرامپ، وکیل مدنی گفت که این چهار افسر سابق متهم به جرم بودند، درک شووین ، توماس لین، جی الکساندر کوئنگ و تو تائو که باعث مرگ فلوید شدند. شووین، که بیش از هشت دقیقه زانوی خود را به گردن فلوید نگه داشته بود، در مرگ فلوید به قتل درجه دو، قتل درجه سه و آدم کشی درجه دو متهم شده است. کوئنگ، تائو و لین به اتهام کمک و همکاری در قتل درجه دو متهم هستند. کرمپ گفت: آن‌ها در تلاشند بگویند که فشار دادن زانو روی گردن فلوید به مدت هشت دقیقه و 46 ثانیه منطقی بود. آن‌ها در حال تلاش برای ادعای نظریه آسینین در مورد مصرف بیش از حد هستند. آمریکا دید چه اتفاقی افتاد. دنیا دید چه اتفاقی افتاد. و بنابراین، شما حرف چه کسی را باور خواهید کرد، چشمان شما یا این پلیس‌های قاتل؟

فلوید و اسکناس بیست دلاری که موجب مرگ وی شد!

در ماه ژوئیه، خانواده فلوید یک دادخواست مدنی علیه دادگاه فدرال علیه شهر مینیاپولیس و چهار افسر سابق درگیر در قتل مرد سیاه پوست تشکیل دادند. اور دوز کردن جورج فلوید پس از پاسخ افسران به گزارش اسکناس 20 دلاری تقلبی که در یک فروشگاه محلی استفاده ‌شد، فلوید در بازداشت پلیس درگذشت. فیلم گرفته شده در صحنه نشان می‌دهد که فلوید با دستبند توسط شووین در زمین مهار شده است. طبق فیلم و شکایت کیفری پرونده شووین، فلوید 46 ساله بارها و بارها به افسران گفت که نمی‌تواند نفس بکشد. مرگ فلوید اعتراضات سراسری علیه خشونت پلیس را در پی داشت و منجر به بحث در چندین شهر در مورد استرداد پول پلیس شد، پیشنهادی که بودجه را از ادارات پلیس به برنامه‌ها و سایر خدمات اجتماعی اختصاص می‌دهد. وکلای شاووین، لین، کوئنگ و تائو همه روز جمعه در دادگاه شهرستان هنپین حاضر شدند. واشنگتن پست گزارش داد، آن‌ها به دنبال محاکمه‌های جداگانه‌ای برای موکلان خود هستند، زیرا هر متهم سعی می‌کند از متهمان مشترک خود و مرگ فلوید فاصله بگیرد.

آیا مواد مخدر موجب مرگ او شدند؟

وکیل مدافع توماس پلانکت، نماینده کوئنگ، ماه گذشته در اسناد دادگاه استدلال کرد که فلوید هنگام مرگ فنتانیل در بدن خود داشته و اخیراً از مت آمفتامین (شیشه) استفاده کرده است. اور دوز کردن جورج فلوید پلانکت در اسناد دادگاه با استناد به گزارش‌های سم شناسی که مشخص کرد فلوید این داروها را در بدن خود دارد، استدلال کرد این داروها، همراه با مسائل بهداشتی فلوید، باعث مرگ وی شده است. در اطلاعیه مطبوعاتی که در ماه ژوئن توسط دفتر معاینه پزشکی Hennepin County منتشر شد، گفته شد که فلوید در بدن خود فنتانیل و شیشه داشت، اما گفته می‌شود که مرگ وی تا حدی به دلیل مهار و فشرده سازی گردن بوده است. نحوه مرگ او یک قتل شناخته شد. این ادعا که فلوید بیش از اقدامات افسران، در مرگ خود نقش داشته است، موجب خشم خانواده فلوید و هوادارانش شد. آنتونیو رومانوچی، وکیل مدافع شیکاگو پس از جلسه دادرسی روز جمعه، گفت: این واقعاً یک دفاع ناامیدکننده است. وی افزود: آن‌ها می‌خواهند به طور تصادفی بگویند كه هرچه مواد مخدر در بدن او بوده باعث كشته شدن او شده است، آن هم در همان زمانی كه فشار زانو روی گردن، فلوبد را كشت. وقتی از منظر حقوقی به این قضیه نگاه می‌کنید، از نظر علیت، این داروها هیچ کاری با او انجام ندادند زیرا ما می‌دانیم که او از موقعیت آگاهی داشت. او همکاری می‌کرد. تِرِنس فلوید، یکی از برادران فلوید، گفت که او می‌خواهد افسران پاسخگو باشند. او گفت: رشد کردن، این همان چیزی است که به من آموخته‌اند. پاسخگوی اعمال خود باشید. برای برادرم عدالت اجرا خواهد شد.    

مترجم: سید محمد معین حبیبی پاسدار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha