کد خبر: مجلس-پیگیر-جدی-مشکلات-بیمه-سلامت-است
۳۰ تیر ۱۳۹۹، ۱۶:۳۶

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از سازمان بیمه سلامت،محمد علی محسنی بندپی گفت: سازمان بیمه سلامت در ارائه خدمات نه ‌تنها در پوشش همگانی بیمه سلامت، بلکه در ارائه خدمات به صورت الکترونیکی و فضای مجازی نیز به موفقیت خیلی خوبی دست یافته که رضایتمندی بسیاری در بین مردم داشته است .

وی تصریح کرد: پس از امنیت، سلامت مهمترین شاخص توسعه یک کشور است، لذا هرچه بتوانیم در مقوله سلامت هزینه کنیم؛ در اصل برای آینده کشور سرمایه گذاری کردیم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: مساله ای که در مجلس یازدهم به آن بیشتر توجه خواهیم کرد، بحث سلامت محور بودن وزارت بهداشت به جای درمان محور بودن است؛ سعی ما بر این است که بحث پیشگیری را در جامعه تقویت کنیم.

محسنی بندپی اظهارداشت: در یک تا دو دهه گذشته به ویژه در دولت تدبیر و امید بحث تحقق پوشش بیمه همگانی که مصوبه چندین دوره قبل مجلس شورای اسلامی بود به تحقق پیوست و اکنون به پوشش حداکثری بیمه همگانی سلامت دست پیدا کردیم.

وی تاکید کرد: بدون تردید یکی از خواسته ها در مجلس یازدهم پیگیری پرونده الکترونیک سلامت بیماران و نظام ارجاع است، البته یکی از دغدغه ‌های مهم بیمه‌ها به ویژه بیمه‌سلامت این است خدماتی که می‌تواند ارزان‌تر ارائه شود با قیمت بسیار سنگین تری پرداخت می شود که این مسئله را باید در نظام ارجاع حل کنیم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه بیمه سلامت در پرداخت مطالبات خود با نظم خوبی حرکت می کند که این نشان دهنده وجود تدبیر در سازمان بیمه سلامت است و ما هم در مجلس شورای اسلامی بازوی توانمند بیمه هستیم و از تمام پتانسیل های قانونی استفاده خواهیم کرد.

محسنی بندپی افزود: در حال حاضر بیمه سلامت به جایگاه مناسبی در پوشش افراد فاقد بیمه و رضایتمندی از خدمات در میان مردم دست پیدا کرده است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha