کد خبر: متهم-کردن-پسرک-سیاهپوست-به-دلیل-بازی-با
۲۷ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۰۵
متهم کردن پسرک سیاهپوست به دلیل بازی با تفنگ اسباب بازی!
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری سلامت به نقل از Yahoo، در حالی که دانش آموزان در سراسر کشور ایالات متحده کلاس‌های پاییزی خود را در یک فضای مجازی جدید آغاز می‌کنند، یک دانش آموز کلاس هفتم سیاه پوستان در کلرادو منتظر است تا بفهمد آیا او به دلیل یک تفنگ اسباب بازی این پاییز دوباره به مدرسه می‌رود یا خیر. اتفاقی که به عنوان یک روز عادی یادگیری مجازی آغاز شد، با بررسی پسر 12 ساله‌ای به دلیل اینکه او در کلاس هنرهای مجازی با اسلحه اسباب بازی، بازی می کرد، توسط پلیس پایان یافت. اکنون این پسر، آیزایا، سابقه خلاف‌کاری در اداره کلانتری شهرستان الپاسو را دارد و با تعلیق پنج روزه از مدرسه و علامت گذاری بر روی مدارک انتظامی مدرسه خود مبنی بر اینکه وی او یک سلاح گرم به مدرسه آورده است. او حتی از خانه خود خارج هم نشده بود. اسلحه اسباب بازی با رنگ سیاه و سبز و در کنار آن عبارت Zombie hunter نوشته  شده بود. تفنگ اسباب بازی
  • کاملا از ظاهر تفنگ معلوم است که یک اسباب بازی است!
مادر آیزایا، دنی الیوت، معتقد است که اگر کسی کار اشتباهی انجام داده است، مدرسه بوده است. الیوت در مصاحبه ای با یاهو نیوز گفت: چندین مسئله وجود داشت که من احساس می‌کردم بسیار نامناسب و غیرقانونی است. این اتفاق در 27 آگوست، سومین روز آموزش از راه دور در مدرسه گراند مونت در کلرادو اسپرینگز رخ داد.

معلم هنری که به دلیل دیدن تفنگ اسباب باری پلیس را خبر کرد!

یک معلم هنر متوجه آیزایا شد که دارای اختلال کمبود توجه / بیش فعالی (ADHD) است، با چیزی در صفحه مجازی بازی می‌کند و در ساعت 10:17 ایمیلی برای الیوت ارسال کرد و به او اطلاع داد که آیزایا در طول کلاس توسط اسلحه اسباب بازی فرض شده، حواس او را پرت کرده است. الیوت می‌گوید که او بلافاصله پاسخ داد و به معلم اطمینان داد که در واقع این یک اسلحه اسباب بازی است و او با پسرش درباره این حادثه صحبت خواهد کرد. اما طبق گزارش پلیس، حوالی ظهر پلیس به مدرسه احضار شد و در ساعت 1:41 بعد از ظهر به الیوت که در کارش به عنوان پیمانکار ارتش بود اطلاع داده شد که پلیس برای بررسی سلامتی به خانه او می رود. الیوت گفت: در آن زمان من بلافاصله به پسرم زنگ زدم و به او گفتم كه از پنجره‌ها دور بماند، درها را قفل كند، درها را باز نكند، زیرا پلیس در راه است. و من به او گفتم که به زیرزمین برود. من می‌دانم که برای برخی ممکن است بسیار افراطی به نظر برسد، اما با توجه به جو فرهنگی آن‌چه امروز در آمریکا اتفاق می‌افتد، به ویژه با Tamir Rice، پسر 12 ساله‌ای که به دلیل بازی با اسلحه اسباب بازی کشته شد، این ترس یک واقعیت است. بنابراین سخنان دقیق آیزایا این بود: مامان، تو مرا می‌ترسانی. و برای یک مادر، شنیدن چنین چیزی دلخراش است.

پسر ممکن بود با برای تفنگ اسباب بازی با اتهامات کیفری روبرو شود!

سپس الیوت با همسرش كورتیس كه در نیروی هوایی است تماس گرفت و از او خواست كه به خانه برود، در جایی كه ساعتی بعد با پلیس ملاقات كرد. پلیس به آیزایا و پدرش گفت که اگر اسلحه اسباب بازی را به مدرسه آورده بودند، پسر می‌توانست با اتهامات کیفری روبرو شود. اما تصاویر ضبط شده‌ای که کورتیس مشاهده کرد، اسلحه اسباب بازی را که دوربین را نشانه گرفته باشد، همانطور که معلم هنر ادعا کرد، ندید. در عوض ، آیزایا را دید که اسلحه اسباب بازی را از یک طرف کاناپه به طرف دیگر می‌اندازد. چند روز آینده الیوت و همسرش با مدیران مدرسه صحبت کردند تا درک کنند چرا پسرش متهم شده است، چرا قبل از اعزام پلیس به خانه با والدین تماس نگرفته‌اند و پسرش را با این اتهامات تهدید کرده‌اند. اما از نظر الیوت، مدرسه هرگز پاسخ کافی به نگرانی‌های او نداد. الیوت گفت: من فکر می‌کنم در آینده، باید سیاست مشخصی در مورد آن‌چه در مدرسه مناسب است و در خانه مناسب است، وجود داشته باشد. چیزی که ممکن است در مدرسه مناسب نباشد، مانند اسلحه‌های اسباب بازی یا آدامس جویدن یا فحش دادن و مواردی از این قبیل که ممکن است برخی از آن‌ها در خانه مشکل نداشته باشند. مدرسه در چه مقامی است که به ما بگوید چه چیزهایی را می‌توانیم در خانه خود داشته باشیم، به خصوص وقتی که کاملاً قانونی باشند؟ الیوت اضافه کرد که این مدرسه از شدت اقدامات خود در زمینه اجرای قانون با یک پسر جوان سیاه پوست و اینکه چقدر می‌توانست این وضعیت وخیم شود را نمی‌فهمد.    

مترجم: سید محمد معین حبیبی پاسدار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha