کد خبر: لوریس
۱۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۱۹
شکست تیم اورتون و درگیری سون با هوگو لوریس
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری سلامت به نقل از استاد الدوحه شب گذشته در پایان نیمه نخست دیدار تیم های تاتنهام و اورتون هوگو لوریس گلر و کاپیتان تاتنهام به عملکرد سون هیونگ مین، هم تیمی کره ای اش در زمین اعتراض داشت. در حالی که سون در نیمه اول به سمت تونل راه می رفت ، لوریس دروازه بان فرانسوی تیم با بازیکن کره جنوبی رو به رو شد و بحث شدیدی بین این دو نفر رخ داد.البته دیگر بازیکنان تاتنهام سعی کردند جلوی درگیری این دو را بگیرند که عاقبت با آشتی دو عضو هاتسپر همراه شد. در واقع خشم سنگربان فرانسوی از اهمال هم‌تیمی کره‌ای خود بود که در آخرین لحظات نیمه اول توپی را لو داد که تبدیل به یک موقعیت خطرناک برای ریچارلیسون مهاجم برزیلی اورتون شد.اگرچه یوریس به شدت از دست سون ناراحت بود اما دو بازیکن در وقت استراحت بین دو نیمه اختلافات‌شان را حل کردند و نیمه دوم در شرایطی کاملاً دوستانه به میدان برگشتند و در پایان بازی هم با یکدیگر دست دادند و خوش‌بش کردند.

البته بعد از بازی مورینیو نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد.

سرمربی پرتغالی گفت:شاید این نتیجه بازی مان باشد. اگر کسی برای این مورد مسئول باشد، آن فرد من هستم.

وی افزود:از بازیکنانم انتقاد کردم. آنها به قدر کافی خوب نبودند. از آنها خواستم از همدیگر بازی بهتری از هم بخواهند.

مورینیو ادامه داد: سون بازیکن فوق العاده ای است. همه او را دوست دارند. اما کاپیتان از او خواسته که بیشتر و بهتر کار کند. این چیزی است که همه تیم ها به آن احتیاج دارند تا رشد کنند. برای پیشرفت به چنین چیزی شخصیتی نیاز است.

اتفاق جالب دیگری که در حاشیه بازی تاتنهام و اورتون رخ داد، عمل کردن مورینیو به وعده‌اش در نشست خبری پیش از مسابقه بود که در آن گفت به خاطر علاقه بیش از اندازه‌اش به کارلو آنچلوتی، سرمربی اورتون حاضر است پروتکل‌های بهداشتی را نادیده بگیرد تا بتواند همتای ایتالیایی‌اش را در آغوش بگیرد. او در ابتدای مسابقه به عنوان میزبان به سمت رختکن تیم حریف رفت و کارلتو را در آغوش کشید و با او خوش‌و‌بشی کوتاه داشت.

لوریس بعد از بازی در این مورد به گزارشگر تلویزیون انگلیس گفت: شرایط داخل زمین نتیجه صحبت های رختکن است.  در رختکن است که مربی می گوید دنبال چه هدفی در زمین است.

وی ادامه داد: آنچه بین من و سون رخ داد، گاهی اوقات در فوتبال رخ می دهد. مشکلی از این بابت نیست.

او تصریح کرد: همه دیدند که در پایان با هم دست دادیم و همه چیز به خوبی تمام شد.

گل پیروزی بخش شاگردان مورینیو در این بازی را مایکل کین(گل به خودی) به ثمر رساند تا تاتنهام با اشتباه بازیکن رقیب برنده بازی شود. تیم لندنی با این برد 48 امتیازی شد و به رده هشتم رسید. اورتون هم با این باخت با 44 امتیاز در رده یازدهم ماند.

مترجم: بابک جهانی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha