کد خبر: لایحه-بودجه-سال-۱۴۰۰-سیاسی-تدوین-شده-اس
۲۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۲۳

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت، جعفر قادری در نشست علنی امروز (چهارشنبه 26آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تسلیت درگذشت آیت الله یزدی و علی اصغر زارعی نماینده ادوار گفت: لایحه بودجه سال 1400 سیاسی تدوین شده و مجلس نباید در زمین دولت بازی کند، لایحه بودجه باید به دولت بازگردد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به پاسخ مقام معظم رهبری به نامه آقای روحانی باید بودجه به دولت بازگشته و پس از اصلاح مجدداً تقدیم مجلس شود.

وی با بیان اینکه وزارت نیرو اوضاع خوبی ندارد،اضافه کرد: برقی کردن چاه‌های کشاورزی و تأخیر چند ماهه در پرداخت حقوق پرسنل به ویژه در استان فارس گواه این ادعا است. اجرای طرح‌ها در وزارت نیرو به گِل نشسته و این وزارتخانه منابع مالی کافی ندارد و بیشتر پروژه‌ها نمایشی است، این وزارتخانه باید مشکلات مربوط به آب و برق مردم را هر چه سریعتر رفع کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: طرح پزشک خانواده یا باید به صورت سراسری اجرایی شود یا اجرای آن در استان فارس لغو شود در غیر این صورت باید مردم اختیار شرکت در این طرح یا خارج شدن از آن را داشته باشند، قانون برای همه کشور است و مردم فارس نباید تحت عنوان اجرای پایلوت طرح مذکور چندین سال تاوان طرح ناپخته دولت را پرداخت کنند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه وضعیت راه‌های روستایی مرکز استان فارس مناسب نیست، تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی باید هر چه سریعتر به این وضعیت رسیدگی کند چرا که نمی‌توان این شرایط را پس از گذشت 40 سال برای مردم توضیح داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha