کد خبر: كشف-20-ميليارد-اموال-سرقتی-از-خودروی-سار
۲۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۶:۵۹

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار حسن مفخمي شهرستاني در تشریح جزئیات این خبر گفت: در اقدامی برای افزايش امنيت اجتماعي و برخورد اثربخش با مجرمان، يكي از راهبردهاي عملياتي پليس تعامل و بهره گيري از ظرفيت هاي پليس در سطح كشور است.

وي افزود: در تحقق اين رويكرد، ماموران پليس آگاهي استان در همكاري اطلاعاتي با پليس يكي از استان هاي كشور از تردد اعضاي يك باند سرقت از محورهاي مواصلاتي شهرستان اراك مطلع شدند.

اين مقام ارشد انتظامي در استان مركزي خاطر نشان كرد: با مراقبت هاي نامحسوس كارآگاهان پليس آگاهي استان، خودروي سارقان شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه در ورودي شهر اراك متوقف و 3 سرنشين آن دستگير شدند.

فرمانده انتظامي استان مركزي ادامه داد: در بازرسي از خودروي اعضاي اين باند،‌ بنا به برآورد اعلامی کارشناسان در حدود 20 ميليارد ريال اموال با ارزش چون طلاجات و جواهرات، مجسمه هاي تزئيني، انواع ساعت، انگشتر و بسياري از اشياء با حجم كم و قيمتي كه از استان البرز سرقت شده بود، كشف شد.

سردار مفخمي شهرستانی تصريح كرد: در بازجويي هاي مقدماتي انجام شده از اعضاي اين باند سرقت مشخص شد كه آنها تاكنون طي 3 مرحله در شهرستان "رباط كريم" و 2 مرحله در شهرستان "ساوه" اقدام به سرقت از منزل شهروندان داشته اند.

وي با بيان ادامه داشتن تحقيقات تكميلي پليس در اين پرونده خاطر نشان كرد: با هماهنگي انجام شده با مرجع قضائي، مراحل تكميل بازجويي هاي تخصصي پليس با همكاري پليس در ديگر استان هايي كه احتمال انجام سرقت از سوي اعضاي اين باند متصور بوده، در حال پيگيري است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha