کد خبر: كشف-160میلیارد-کالای-قاچاق-در-پایتخت
۲۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۴۵
كشف 160میلیارد کالای قاچاق در پایتخت

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  پايگاه خبري پليس، سرهنگ نادر مرادی اظهار داشت : در پي دريافت خبری مبني بر اینکه راننده یک دستگاه وانت سواری مقادیر قابل توجهی ضبط صوت قاچاق را حمل و در سطح شهر تهران توزیع می کند، بررسي موضوع در دستور کار تیمی از ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته خودرو متهم در حوالی شهر ری شناسایی شد، گفت: با هماهنگی قضائی خودرو مورد نظر توقیف و راننده آن نیز برای تحقیقات پلیسی به این معاونت انتقال یافت.

این مقام انتظامی افزود: متهم در بازجویی های اولیه اظهار داشت با همکاری مالک انباری در محدوده شهرک احمد آباد کهریزک مقداری کالای قاچاق در آن مکان جمع آوری و سپس با استفاده از همین وسیله نقلیه در سطح شهر آن را توزیع می کنم.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه در گام بعدی از تحقیقات پلیسی، هویت مالک انباری شناسایی شد، گفت: با دستور قضائی بلافاصله اکیپی از مأموران این معاونت به نشانی انبار اعزام و موفق شدند در بازرسي از آن 6 هزار و 360 دستگاه انواع ضبط صوتي خارجي فاقد مجوز گمرکی را كشف کنند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت افزود: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 160 میلیارد ريال اعلام و هر 2 متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha