کد خبر: قدردانی-استاندار-سیستان-و-بلوچستان-از
۱۸ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۰۷

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از شانا ، احمدعلی موهبتی از اقدام‌های انجام شده در زمینه تامین و توزیع سوخت مورد نیاز مردم و همچنین اجرای موفق طرح‌ها در منطقه قدردانی کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان، اجرای طرح توزیع الکترونیکی نفت سفید و گازمایع، تجهیز گلوگاه‌های استان به سامانه کنترل محموله‌های سوخت و جلوگیری از سوختگیری ۷۰۰ هزار کارت سوخت غیر مجاز با اجرای طرح کدینگ را از جمله اقدامات انجام شده و قابل تقدیر در استان برشمرد.

وی با اشاره به خطرهای ناشی از استفاده غیر مجاز و غیر استاندارد گازمایع در خودروها تصریح کرد: خودروهای گازسوز غیر استاندارد متوقف می شوند و با کارگاه های غیر مجاز نیز برخورد خواهد شد.

مدیر منطقه زاهدان نیز در این دیدار، ضمن قدردانی از استاندار و مجموعه اداری استان و حمایت‌های انجام شده از طرح‌های اجرایی شرکت گفت: با همکاری‌های انجام شده، طرح توزیع الکترونیکی گازمایع با موفقیت در حال انجام است و گازمایع مورد نیاز مردم از طریق شرکت‌های توزیع کننده با استفاده از کارت بانکی سرپرست خانوار، درب منازل توزیع می‌شود.

محسن وزارتی خدمت به مردم شریف استان را خدمتی بزرگ خواند و ابراز کرد: خدمات باید به بهترین نحو به مردم ارائه شود تا به راحتی سوخت مورد نیازشان را درب منزل دریافت کنند.

وی همچنین با توجه به فعالیت مضاعف کارگروه تنظیم بازار در ساماندهی عرضه گازمایع، از معاون اقتصادی استاندار و همراهی کارگروه نیز قدردانی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha