کد خبر: فوت-713-بیمار-زاهدانی-براثرکرونا
۵ آبان ۱۳۹۹، ۱۳:۴۱

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی وامور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی زاهدان،دکتر قاسم میری علی آباد با اشاره به افزایش آمار مراجعه مبتلایان به کرونا ویروس به بیمارستان بوعلی زاهدان گفت : اگر مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند شاهد بازگشت وضعیت بحرانی در شهر خواهیم بود.

وی بر تشدید رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مرم تاکید کرد و افزود: کرونا در پاییز و زمستان خطرناک تر شده است از مردم عاجزانه تقاضا می شود پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و تاحد ممکن در منزل بمانند و در تجمعات و مراسمات شرکت نکنند.

دکتر میری افزود : در حال حاضر کل بیماران بستری شده در بیمارستان بوعلی 44 نفر می باشد که از این تعداد 33 مورد مثبت و 10 مورد مشکوک می باشند2 نفر نیز ترخیص شده اند و افراد پذیرش شده جدید 6 نفر می باشد.

وی با بیان اینکه آمار مبتلایان به کرونا در استان افزایش یافته و به 16342 نفر رسیده است افزود: تعداد کل بیمارانی که هم اکنون در مراکز درمانی بستری می باشند 188 نفر است که 83  نفر  بر اساس آزمایشات صورت گرفته به بیماری کرونا مبتلا می باشند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خاطرنشان کرد : متاسفانه 7 نفر از مبتلایان به کرونا علیرغم دریافت استانداردترین خدمات در بیمارستانهای استان جان خود را از دست داده اند و تعداد کل موارد فوت 713 نفر می باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha