کد خبر: فوت-۲۱۵-بیمار-کووید۱۹-درشبانه-روز-گذشت
۳ مرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۳۲
فوت ۲۱۵ بیمار کووید۱۹ درشبانه روز گذشته

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از  وبدا، دکتر سیماسادات لاری با اعلام این خبر افزود: از دیروز تا امروز ۳ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۸۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که  یک هزار و ۵۰۴ نفر از آنها بستری شدند.

وی با اشاره به این که مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۸۶ هزار و ۵۲۳ نفر رسیده است، افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۵ هزار و ۲۸۹ نفر رسید.

لاری با بیان این که خوشبختانه تا کنون ۲۴۹ هزار و ۲۱۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، گفت:  ۳۶۵۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت همچنن گفت:  تا کنون دو میلیون و ۲۷۸ هزار و ۳۸۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری در پایان با بیان این که همانند روزهای گذشته استانهای مازندران، فارس، آذربایجان شرقی و غربی، خراسان رضوی، البرز، خوزستان، لرستان، گلستان، کرمان، زنجان و ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند، گفت: همچنین استانهای تهران، اصفهان، بوشهر، هرمزگان، قزوین، مرکزی، خراسان شمالی، همدان، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، اردبیل و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha