کد خبر: فوتی‌های-کووید-19-با-رعایت-تمام-استاندا
۱۱ فروردین ۱۳۹۹، ۱۰:۱۴

شهربانو امانی رییس کمیته ایمنی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار شهری طبنا (خبرگزاری سلامت) با اشاره به بازدید خود از برخی از سازمان‌های شهرداری تهران گفت: سازمان بهشت زهرا، پسماند، آتش نشانی، خدمات اجتماعی، شرکت بهره‌برداری مترو و شرکت اتوبوسرانی تهران خط مقدم‌های شهرداری تهران محسوب می‌شوند و در بحث مبارزه با کرونا ویروس بسیار حائز اهمیت‌اند.

وی با بیان اینکه این سازمان‌ها اقدامات بسیار زیادی در بحث مقابله با کرونا ویروس انجام داده‌اند، اظهار داشت: بنده با رعایت تمام پروتکل‌هایی که ستاد مبارزه با کرونا ترویج کرده از سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری تهران بازدید کردم.

رییس کمیته ایمنی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران به بازدید خود از سازمان بهشت زهرا اشاره کرد و افزود: این سازمان با رعایت تمام استانداردهای بهداشتی در نظر گرفته شده فوتی‌های کووید 19 را بهشت زهرا دفن می‌کند. همچنین فوتی‌های کووید 19 با حساسیت بسیار زیاد و به صورت کاملا جدا از بخش فوتی‌های عادی در بهشت زهرا دفن می‌شوند.

امانی در ادامه با اشاره به بازدید خود از ستاد فرماندهی مدیریت شهری در امر کرونا ویروس که تحت نظر سازمان مدیریت بحران است، گفت: گزارش دقیق و کاملی از روند کار در این سازمان دریافت کردم.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری و شورای شهر در راستای مقابله با کرونا ویروس اقدامات زیادی انجام داده‌اند، تاکید کرد: بیش از 60 هزار نیروی انسانی در سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری تهران فعالیت دارند به همین دلیل مدیریت شهری برای مراقبت از نیروی انسانی خود در 22 منطقه و 352 محله تمهیدات لازم را به کار بسته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha