کد خبر: فعالیت-۳۰۳-خانه‌-امداد-در-کشور
۱۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۳۹
فعالیت ۳۰۳ خانه‌ امداد در کشور

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت؛ سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد در مراسم افتتاح طرح ساماندهی محلات و خانه های امداد بیان کرد: در مناسبت بسیار خوبی این برنامه در حال اجراست که ۳۰۳ محله با کمک مردم برای سلامت و جمع شدن آسیب های اجتماعی برگزار می شود. کار بزرگی که به نوع خودش ابتکاری است که توسط زحمات امدادگران در چندین جلسه تخصصی انجام شده است. امروز که به طور رسمی این ۳۰۳ خانه امداد فعال می‌شود نقش تعیین کننده در حمایت از مردم توسط خود مردم دارد.

وی افزود:مناسبت های این هفته بسیار شایسته برای انجام چنین طرح هایی است؛ عید غدیر که پشت سر گذاشتیم که با ولایت حضرت امیرالمؤمنین دین اسلام تکمیل و دشمنان مأیوس شدند و همچنین نزول آیه  تطهیر و روز مباهله و خاتم بخشی حضرت علی علیه السلام که به نیازمندی در حال نماز انگشتر خود را اهدا کردند و سبب نزول آیه ی ولایت شد.

وی گفت: شعار کمیته امداد که از آیات سوره  انسان برگرفته شده است در کنار تمامی این مناسبات این خانه های امداد مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

بختیاری ادامه داد: خلق عالم به برکت انسان بوده و اگر امروز قدمی برای گرفتن دست انسان هایی که به زمین خورده اند برداریم، انگار که دست همه انسان ها گرفته شده است.

بختیاری ادامه داد: جوانان در این محلات وارد کار شده و بسته های حمایتی زیادی درست شده است. بیش از صد جلسه تا کنون برای ساماندهی تحول محلات کشور انجام شده و این ماموریت از ماموریت هایی است که وطیفه ی انسانی کمیته امداد است.

وی افزود: ان شاءالله گزارش این طرح توسط آقای آقامحمدی به سمع و نظر مقام معظم رهبری خواهد رسید که امیدواریم خشنودی ایشان و امام زمان را در پی داشته باشد.

رئیس کمیته امداد گفت: این ۳۰۳ خانه ی امداد و محله صد درصد مردمی است که مراکز نیکوکاری انجام داده اند. در عید غدیر که بیش از ۴ میلیون پرس غذای گرم توسط خود مردم انجام شده و بودجه دولتی در کار نبوده است و نشان دهنده ی اخلاص مردم ماست.

بختیاری گفت:در این طرح ۱۸۰۰ محله از ۲۰۲۰ محله در حال فعالیت قرار گرفته اند. کار بزرگی که توسط هیئت های عامل کمیته امداد در حال انجام است، سند حقانیت انجام کار توسط مردم است درست مثل زمانی که مردم در هشت سال دفاع مقدس توانستند در برابر صدام و حامیانش مقاومت کنند./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha