کد خبر: فصل-جدید-برنامه-تهرانگرد-روی-آنتن-شبک
۲۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۴۱
فصل جدید برنامه " تهرانگرد " روی آنتن شبکه پنج / تهرانگرد در آستانه بهار نو می شود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی شبکه پنج سیما، سجاد مشحون تهیه کننده برنامه " تهرانگرد" در توضیح فصل جدید این برنامه گفت: رویکرد جدید"تهرانگرد " در این فصل، پرداختن به رویدادهای مهم تهران از جمله برگزاری جشنواره‌ ها، افتتاح گالری و نمایشگاه‌های فاخر هنری، رویدادهای فرهنگی و مسابقات ورزشی است.

وی تاکید کرد: این برنامه ضمن به تصویر کشیدن محل برگزاری این رویدادها، این مکان های فرهنگی، هنری، ورزشی و ... را از بٌعد تاریخچه، راه ‌های دسترسی و جذابیت‌های فرهنگی و بصری برای بینندگان به تصویر می کشد.

مشحون ادامه داد: در حقیقت این برنامه با ساختار رویداد محور ضمن نمایش جاذبه‌های شهر، بینندگان خود را از رویدادهای مختلف شهر تهران باخبر خواهد کرد.

تهیه کننده تهرانگرد افزود: بخش ویژه "تهرانگرد" در سری جدید استفاده از مشارکت های مردمی در فضاهای شهری تهران است که بعد از ثبت نام و با دستورالعمل‌های بهداشتی صورت خواهد گرفت. در این بخش هرهفته تعدادی از ثبت نام کنندگان با گروه برنامه ساز تهرانگرد همراه خواهند شد و گشتی در میان جاذبه‌های تهران خواهند زد.

دوربین تهرانگرد در اولین قسمت به نمایشگاه صنایع دستی برج میلاد خواهد رفت و در بخش بعدی برنامه بازگشایی مجدد پاساژ پروانه را خواهیم دید. همچنین گزارشی از نمایشگاه‌های هنرهای تجسمی تهران، مسابقات پتانگ تهران و مشارکت مردمی در جمع آوری فیلتر سیگار را در آخرین بخش به تصویر کشیده می شود.

سری جدید تهرانگرد این هفته با اجرای ساسان گلستانه و شهرزاد کمالزاده و با تهیه کنندگی سجاد مشحون، پنجشنبه ساعت ۲۰ از شبکه پنج پخش خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha