کد خبر: فرشته-نجات-جاده-ها-در-برنامه-ما-ایرانی
۲۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۰۰
فرشته نجات جاده ها در برنامه " ما ایرانی ها "

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی برنامه" ما ایرانی ها، در این قسمت    " بزرگ نورروزی "   از فعالیت و تلاش های خداپسندانه در جهت امداد و نجات ، کمک به مصدومین تصادفات جاده ای  و از رکورد های جهانی و تاریخی  خود در هنر های رزمی در این برنامه صحبت می کند .

کاپیتان " بزرگ نوروزی " مرد پهلوان منش دیار زاگرس راننده خوش برخورد و قانون مداری است  که در کنار جابجایی مسافران  نزدیک به ۲۱ سال است که کار امداد ونجات در جاده ها را انجام می دهد  ، ایشان بیش از ۶ سال متوالی لقب فرشته نجات جاده ها  گرفته و دارای 3 رکورد ورزشی جهانی در ورزشهای رزمی است و بارها درخواست تابعیت کشورهای همسایه برای رفتن به تیمهای آنها را رد کرده است.

اورنگی تهیه کننده در توضیح بیشتر این برنامه  گفت : در این قسمت می خواهیم بگوییم بر خلاف تصور عمومی جامعه،گاهی اوقات یک راننده اتوبوس هم می تواند نقش بسزایی در امداد نجات جاده ای داشته باشد .

برنامه  ترکیبی 《ما ایرانی ها》کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که یکشنبه و سه شنبه هر هفته ساعت ۲۲ از شبکه پنج  سیما پخش خواهد شد .

مخاطبان برنامه می توانند پیام های خود را راجع به موضوعات و محورهای برنامه  از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۵ با ما در میان بگذارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha