کد خبر: فرایند-صدور-پروانه-عملیات-ساختمانی-با
۱۱ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۳۲
فرایند صدور پروانه عملیات ساختمانی با اشکالاتی مواجه است

به گزارش خبرنگار شهری طبنا (خبرگزاری سلامت) علی اعطا در دویست و دومین جلسه شورای شهر با اشاره به مصوبه شورای شهر تحت عنوان «الزام شهرداری به ارایه لایحه فرایند صدور پروانه علمیات ساختمانی و گواهی های ساختمانی» اظهار داشت: یکی از حوزه های پر مشکلی که معمولا موجب نارضایتی مراجعان و شهروندان می شود، بحث فرایند صدور پروانه و گواهی های ساختمانی است.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود شهرداری تهران اهتمام بیشتری نسبت به این لایحه نشان دهد، افزود: امیدوارم شهرداری تهران در اسرع وقت لایحه مربوطه را جهت بررسی، بهینه کردن فرایند و تصویب به شورای شهر تهران ارایه کند.

رییس کمیته معماری و طرح های شهری شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه درصدها نشان می دهد در این فرایند صدور اشکالاتی وجود دارد، گفت: این لایحه باید به منظور بررسی از سوی نمایندگان مردم به شورا ارایه شود.

اعطا با بیان اینکه براساس این مصوبه شهرداری تهران ملزم بوده که ظرف مدت ٢ ماه لایحه فرایند صدور پروانه را برای تصویب به شورا ارسال کند، تصریح کرد: متاسفانه نه تنها در این ٢ ماه این کار انجام نشده بلکه قریب به ٨  ماه به تعویق افتاده است.

وی در پایان از مدیریت شهری به منظور انجام اقداماتی که مانع از گسترش ویروس کرونا در فضاهای عمومی شهر و فضاهای در اختیار شهرداری تهران می شود، قدردانی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha