کد خبر: غربالگری-۳۰۰-هزار-خانوار-اصفهانی-در-طر
۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۴:۴۳
غربالگری ۳۰۰ هزار خانوار اصفهانی در طرح شهید سلیمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت در اصفهان،حجت الله غلامی افزود:در این مدت تعداد ترخیصی‌ها از بستری‌ها بیشتر و آمار فوتی‌ها کاهش یافت.

وی گفت: هنوز وضعیت از پیک شرایط فروردین بالاتر است و مردم باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به غربالگری ۳۰۰ هزار خانوار اصفهانی در طرح شهید سلیمانی گفت: این طرح با محور بسیج، بهداشت و درمان، فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها شروع شد.

حجت اله غلامی غلامی با بیان اینکه هزار و ۱۰۰ پایگاه در استان فعال شده است گفت: تاکنون بیش از ۳۰۰ هزار خانوار غربالگری شده اند و رابطان با مراجعه به در خانه‌ها پرسشنامه‌های بهداشتی را با توجه به اطلاعات خانوار‌ها پر و آموزش راه‌های پیشگیری با کرونا را ارائه می‌کنند.

وی افزود:ارسال کمک‌های معیشتی و بهداشتی هم برای مناطق ضعیف در دستور کار قرار دارد.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا اصفهان گفت: اطلاعات دریافتی از خانوار‌ها به سامانه بهداشت و درمان برای شناسایی وضعیت بیماران متصل می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اعمال محدودیت‌های پنجگانه در استان گفت: در این دو هفته 30 درصد از مراجعات به مراکز بهداشتی و درمانی کاسته شده است  ، در حالی که در هفته‌های قبل تعداد مراجعات بیش از ۵۰ درصد بود.

حجت الله غلامی افزود:در این مدت تعداد ترخیصی‌ها از بستری‌ها بیشتر و آمار فوتی‌ها کاهش یافت.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: هنوز وضعیت از پیک شرایط فروردین بالاتر است و مردم باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha