کد خبر: عملکرد-ستودنی-بیمه-سلامت-در-کاهش-مشکلا
۱۳ مرداد ۱۳۹۹، ۱۹:۳۹

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی سازمان بیمه سلامت،حبیب الله شعبانی با بیان اینکه تقریبا یک میلیون نفر در استان همدان تحت پوشش بیمه سلامت هستند و این بسیار حائز اهمیت است گفت: اینکه جمعیت قابل توجهی تحت پوشش بیمه سلامت در استان هستند، نتیجه تلاش، اطلاع‌رسانی‌ و‌ دغدغه‌مندی‌های مسئولان این مجموعه بوده و نشان دهنده از عملکرد مناسب دارد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: چندین بار با مسوولان بیمه سلامت گفت و گوهایی صورت گرفته و خوشبختانه مجموعه‌ای جوان، جهادی و دغدغه‌مند هستند.

وی با اشاره به اینکه عملکرد بیمه سلامت در استان همدان با تلاش مجموعه جوان و انگیزه‌های خوب در زمینه‌های مختلف قابل قبول است تصریح کرد: این مجموعه به انصاف در حوزه‌های مختلف زحمات زیادی را متحمل شده‌ و اقدامات موثری داشته است.

آیت الله شعبانی با اشاره به اینکه امروز بیمه یکی از ضرورت‌های زندگی بشر شده است افزود: با سبک زندگی که امروز با آن مواجه هستیم، اگر کسی بیمه نداشته باشد زندگی سخت می‌شود.

وی تاکید کرد: با توجه به پیچیدگی دنیای امروز  بسیار مهم است که منافعی از طریق بیمه برای خانواده‌ها تامین شود و آنها خدمات خوبی را دریافت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با اشاره به ضرورت ارائه خدمات بیمه در زندگی اقشار مختلف جامعه تاکید کرد: مهمترین عامل در کمک به موفقیت، خدماتی است که بیمه‌ها به ویژه بیمه سلامت در بین روستاییان و دیگر اقشار جامعه می‌توانند ارایه دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha