کد خبر: عملکرد-اعضای-شبکه-آزمایشگاهی-سالی-45-درص
۱۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۶:۱۴

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با هدف جهت‌دهی به خدمات آزمایشگاهی، هم‌افزایی امکانات و ظرفیت‌های این حوزه و کاهش هزینه تحقیقات برای دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، مراکز پژوهشی، شرکت‌های دانش‌بنیان و اعضای هیئت علمی شکل گرفته است.

به گفته رضا اسدی‌فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یکی از تلاش‌های این شبکه، کاهش هزینه‌های آزمایشگاهی برای محققان است. در قالب همین برنامه هم تاکنون بیش از 35 میلیارد تومان یارانه به اعضای باشگاه مشتریان ارائه شده است. اعضایی که هر سال روند کاری خود را رشدی 45 درصدی می‌دهند.

وی افزود: این آمارها هم طبق میزان رضایتمندی مردم از دریافت خدمات آزمایشگاهی ارائه می‌شود. یعنی شاخص ارائه خدمات توسط آزمایشگاه‌ها رشد کرده است و مشتریان از کیفیت خدمات دریافتی راضی هستند.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به ارائه تخفیفات در ارائه خدمت به متقاضیان، گفت: ما هر فصل برای اعضای خود تخفیفاتی در نظر می‌گیریم. در هفته پژوهش هم این تخفیفات برای اعضای هیئت علمی و دانشجویان مدنظر است.

اسدی‌فرد همچنین بیان کرد: متقاضیان برای دریافت این تخفیفات می‌توانند تا 25 آذرماه با ثبت نام در باشگاه مشتریان شبکه و انتخاب طرح اعتبار هدیه به مناسب روز دانشجو و هفته پژوهش سال 99، از 5 میلیون ریال اعتبار با تخفیف 90 درصدی تا 30 دی‌ماه استفاده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha