کد خبر: عسگری-هنوز-چیزی-برای-من-تمام-نشده-بدنب
۵ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۳۷

به گزارش گروه ورزشی طبنا(خبرگزاری سلامت) بهمن عسگری ، در مورد مبارزات دیروز و راهیابی به فینال لیگ جهانی پاریس اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در کاراته وان پاریس موفق شدم به فینال راه یابم. طی چند سالی که در این مسابقات شرکت می کنم، فقط دو بار حذف شدم و یک بار هم موفق به کسب مدال برنز شدم. اهداف جدیدی برای خود ترسیم کرده و می‌خواهم هر چه جلوتر می‌روم، نتایج بهتری را کسب کنم.

وی افزود: بعد از کسب طلای لیگ سری آ شیلی، در این مسابقات هم به دیدار نهایی راه یافتم. هنوز هیچ چیزی برای من تمام نشده و تمرکزم را برای قطعی کردن سهمیه المپیک گذاشته ام و تلاش می کنم در هر تورنمنت امتیازات خود را افزایش دهم. در پاریس هم موفق شدم با دعای خیر ملت ایران حریفانم را شکست دهم و راهی فینال شوم.

عسگری گفت: امروز واقعا خیلی آماده بودم و رقبا را بدون از دست دادن امتیاز شکست دادم. باید از کادر فنی خیلی خوب تیم ملی و مسئولان فدراسیون برای حمایت‌های خوبی که داشته و دارند، تشکر کنم. امیدوارم این حمایت‌ها بخصوص از سوی وزارت ورزش ادامه داشته باشد تا هر کس لایق است، کسب سهمیه کرده و در المپیک هم موفق باشد. مردم برای موققیت تیم ملی کاراته در پاریس دعا کنند تا از این رویداد سخت سربلند بیرون بیاید.(فارس)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha