کد خبر: عسکری-انتخاب-ساعی-را-به-فال-نیک-می‌گیر
۱۷ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۵۷

به گزارش گروه ورزشی طبنا(خبرگزاری سلامت)، تیم ملی مردان کشورمان در پایان مسابقات کسب سهمیه المپیک از طریق رقابت‌های رنکینگ المپیک موفق به کسب دو سهمیه المپیک شد و در نهایت سجاد مردانی پس از حضور در رویداد‌های مختلف موفق به کسب سهمیه سوم برای کشورمان نشد و در واقع کار کسب سهمیه مردان کشورمان به پایان رسید. حالا طبق برنامه ریزی کادرفنی قرار است اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی بیروت برگزار می‌شود، از 28 دی ماه آغاز شود، هادی ساعی پرافتخارترین المپین کشورمان از مرحله جدید اردوهای تیم ملی به عنوان مدیرفنی فعالیت خود را کنار ملی پوشان آغاز خواهد کرد.

فریبرز عسکری ، در مورد زمان آغاز مرحله جدید اردوهای تیم ملی تکواندو، اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های از پیش تعیین شده، شنبه 21 دی ماه مرحله دوم انتخابی تیم ملی تکواندو بزرگسالان برگزار خواهد شد و در نهایت 28 دی‌ماه نیز نفرات منتخب به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد. با توجه به اینکه 45 روز تا آغاز مسابقات قهرمانی آسیا فرصت داریم، دیگر زمانی برای حضور در دیدار تدارکاتی را نخواهیم داشت و ملی پوشان در رادوها برای حضور در این رقابت‌ها آماده خواهند شد.

سرمربی تیم ملی تکواندو در پاسخ به این سؤال که هادی ساعی به عنوان مدیر فنی تیم ملی تکواندو انتخاب شد، حضور او در کنار تیم ملی آیا تأثیری در روند موفقیت تکواندوکاران در المپیک دارد، گفت:‌ به هر حال هادی ساعی کسی است که کارنامه روشن و مشخصی در تکواندو دارد. او سه مدال المپیک به دست آورده و از تکواندوکاران مطرح دنیا است. ما قبلاً با هم کار کردیم، خوشبختانه ارتباط بسیاری خوبی با هم داریم و تیم ملی می‌تواند از تجربیات ارزنده او برای کسب مدال با ارزش المپیک توکیو استفاده کند. انتخاب ساعی به عنوان مدیر فنی تیم ملی را به فال نیک می‌گیرم و قطعا از تجربیات ارزشمند او در راستای اهداف کلی فدراسیون استفاده خواهیم کرد. ساعی از 21 دی ماه که انتخابی برگزار می‌شود به صورت رسمی کار خود را کنار ما آغاز خواهد کرد. ضمن اینکه باز هم می‌گویم، هرکسی که برای موفقیت تیم ملی تکواندو می‌تواند به ما کمک کند، دست او را به گرمی می‌فشاریم.

وی در مورد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت:‌ قطعا هر کسی برای دفاع از ایران عزیز تلاش می‌کند فرد ارزشمند است شهید سلیمانی نیز از این قاعده مستثنی نیست ما از این نفرات در تاریخ ایران کم نداشته‌ایم همه آنها برای ما قابل احترام و ارزشمند هستند. آنها جان خود را فدای کشور و ملت کردند و همه آنها برای ما قابل احترام هستند. من شهادت او را به مردم ایران و خانواده وی تسلیت عرض می‌کنم.(فارس)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha