کد خبر: عبدالمحمدی-شاگرد-خصوصی‌اش-را-به-بازی
۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۱۳

به گزارش گروه ورزشی طبنا(خبرگزاری سلامت) فاطمه امیربهزادی، درباره دعوت دوباره‌اش به اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک توکیو اظهار داشت: حدود یکی، دو ماه پیش ناصر رسولی مدیر تیم‌های ملی به من نامه زد که برای مسابقات انتخابی المپیک در قطر و همین‌طور مسابقات قزاقستان احتیاج به برنامه داریم، برنامه‌ات را برای من بفرست. من از او پرسیدم اگر قرار نیست دوباره در تیم ملی باشم، دلم را خوش نکنم اما او به من گفت دادگر گفته شما حتماً باید در اردو باشید.

تا عبدالمحمدی باشد، اجازه نمی‌دهد من به اردو برگردم

ملی‌پوش سابق اهداف پروازی افزود: برنامه خوبی نوشتم و به فدراسیون ارائه کردم اما یک هفته پیش دیدم همه دعوت شدند به جز من. از رسولی موضوع را پیگیری کردم و گفتم جریان چیست. گفت نمی‌دانم به فدراسیون رفتم به شما اطلاع می‌دهم اما خبری نشد، تیم هم به قزاقستان رفت و حالا ملی‌پوشان در اردو به سر می‌‌برند، می‌دانم تا وقتی فرشید عبدالمحمدی باشد اجازه نمی‌دهد من به اردو بیایم البته خودم هم تمایلی ندارم. سؤال من این است اگر تیم اهداف پروازی قهرمان هم شود، آیا مربی تیم نزد وجدان خود آسوده خواهد بود؟ در این شرایط سخت او به شاگردانش فشنگ می‌دهد تا هوایش را داشته باشند. همه این مسائل مربوط به عدم مدیریت می‌شود.

برخی هم کارنامه خود را خراب کرده‌اند هم کارنامه اهداف پروازی

امیربهزادی با اشاره به نتایج ضعیفی که تیم ملی اهداف پروازی در چند رقابت اخیر خود کسب کرده، تصریح کرد: زمانی که به تیم ملی آمده بودم مربیان شرط گذاشتند اگر رکورد موردنظر آنها را بزنم به مسابقات اعزام می‌شوم. به همین دلیل بود که ما در مسابقات آسیایی مدال می‌گرفتیم اما الان کسانی که چند ماه است آمده‌اند به اردوها و مسابقات برون‌مرزی اعزام می‌شوند با این روش هم کارنامه خود را خراب کردند هم اهداف پروازی را، دادگر افرادی را انتخاب کرده که علم تیراندازی را ندارند.

وی خاطرنشان کرد: فقط باخت نصیب اهداف پروازی شده است. شاید من و خیلی از ورزشکاران با لیاقت تیراندازی رویای قهرمانی در آسیا، جهان و شرکت در المپیک را از دست داده باشیم اما هنوز هیچ کسی نمی‌خواهد تجزیه و تحلیلی برای عملکرد بی کفایت کادر مربیگری و کارگروه فنی داشته باشد.(فارس)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha