کد خبر: عبداللهی-فوتبال-ساحلی-نیازمند-حمایت-م
۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۱۱

به گزارش گروه ورزشی طبنا(خبرگزاری سلامت) حسن عبدالهی در مورد حضورش در تیم ملی فوتبال ساحلی  و لژیونر شدنش در تیم  آلمانی رئال مونستر ،گفت: از سال 2006 فوتبال را آغاز کردم و نخستین تیمی که در آن توپ زدم باشگاه منتخب رودسر بود و در سال های 2007 و 2008 برای باشگاه ایران توسعه کرج بازی کردم که در آن سال قهرمان ایران شدیم.

وی گفت: تا به امروز پیشنهاد خارجی زیادی داشته‌ام.امسال  قرار است در اولین دوره مسابقات جام باشگاههای جهان با تیم آلمانی رئال مونستر توپ بزنم و حس خیلی خوبی دارم چون می‌توانم در کنار دوستم رضا هاشم پور کار کنم و امیدوارم که شرایط خوبی را در آنجا سپری کنم و بتوانم چند سالی را برای این تیم آلمانی توپ بزنم.

 بازیکن تیم ملی و لژیونر فوتبال ساحلی  گفت: مدیریت تیم  رئال مونستر گابریل محققی فرد مطلعی است که عاشق فوتبال ساحلی و  ورزش ایران است و به تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان علاقه دارد. حضور چنین فردی در یک تیم خارجی برای ورزش ایران یک غنیمت است. عبداللهی در پایان گفت: امیدوارم که رسانه ها در انعکاس افتخارات رشته فوتبال ساحلی توجه ویژه ای داشته باشند و ما را در این راه حمایت کنند.(فارس)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha