کد خبر: طباطبایی-وزارت-ورزش-نقش-پررنگی-در-موفق
۲ شهریور ۱۳۹۹، ۷:۴۴
به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته سید حسن طباطبایی در آستانه هفته دولت اظهار داشت: کاراته کاهای ایران با توجه به عملکردشان در میادین جهانی و آسیایی شانس بسیاری دارند تا خوش رنگ ترین مدال را در المپیک توکیو برای کشورمان کسب کنند و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در آورند.
وی افزود: طبق اعلام فدراسیون جهانی تا به امروز توانسته ایم دو سهمیه مردان و دو سهمیه بانوان ایران در المپیک را به ثبت برسانیم و بسیار امیدواریم که با برگزاری دوباره مسابقات کاراته وان مراکش و مرحله نهایی مسابقات گزینشی در پاریس، تعداد سهمیه های المپیکی ایران افزایش یابد.
طباطبایی ادامه داد: هر چند به واسطه شیوع کرونا در سال ۹۹ اعزامی نداشته ایم اما در سال ۹۸ با حمایت هایی دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک اعزام ها و اردو های زیادی داشتیم. در کنار تلاش مربیان و ورزشکاران، همین اردوها و اعزام ها نقش مهمی در موفقیت های کاراته ایران داشتند.
سید حسن طباطبایی تصریح کرد: ما بخش مهمی از راه رسیدن به المپیک را طی کرده ایم و هنوز بخش دیگر آن باقی مانده است. در این روزها که کرونا تمرینات گروهی را تعطیل کرده، ورزشکاران مان به صورت انفرادی تمرینات شان را با برنامه کادرفنی دنبال می کنند تا از آمادگی لازم دور نشوند. امیدواریم که در ادامه راه کسب سهمیه ورزشکاران ایران همچنان موفق عمل کنند تا انشاالله با بیشترین سهمیه در توکیو حاضر شویم.
وی در خصوص آخرین وضعیت حمیده عباسعلی گفت:جا دارد از دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک تشکر ویژه ای کنم که پیگیر مصدومیت و درمان عباسعلی بودند و هزینه های درمان ایشان را کمیته ملی المپیک به طور کامل پرداخت کرد.از دکتر امینی زرگر که عمل جراحی عباسعلی را انجام دادند از دکتر علینژاد معاون وزیر ورزش و جوانان و دکتر سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک که در این مدت به طور مستمر پیگیر مراحل درمان عباسعلی بودند تشکر میکنم و الحمدالله الان هم عباسعلی با پشت سر گذاردن دوران نقاهت تمرینات خود را شروع کرده است.
رییس فدراسیون کاراته ادامه داد: اگر کاراته ایران تا به امروز موفق بوده است حاصل تلاش، همراهی و حمایت پیشکسوتان ، بزرگان و مربیانی است که سالها برای موفقیت کاراته ایران زحمت کشیده اند که جا دارد از این عزیزان تشکر نمایم.
طباطبایی در پایان گفت: کار اصلی کاراته ایران در المپیک است، ما از قدرتهای جهان هستیم و امیدواریم شرایط به گونه ای شود که خوش رنگ ترین مدالها را در توکیو کسب کنیم و دل مردم ایران را شاد نماییم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha