کد خبر: ضرورت-تقویت-دیپلماسی-پلیسی-در-کارکنان
۲۵ مرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۳۱
ضرورت تقویت دیپلماسی پلیسی در کارکنان ناجا

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس، کارگاه آموزشی کشور شناسی با رویکرد انتظامی به ریاست سردار "کاظم مجتبایی" جانشین رئیس پلیس بین الملل ناجا و دکتر "حسین امیر عبدالهیان" دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیر کل امور بین الملل مجلس شورای اسلامی، کارشناسان پلیس بین الملل و پلیس‌های تخصصی به صورت ویدئو کنفرانس در محل پلیس بین الملل ناجا برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی سردار "کاظم مجتبایی" ضمن تشکر از حضور دکتر "امیر عبدالهیان" اظهار داشت: آموزش اثرگذار می‌تواند اخلاق و رفتار جدید در کارکنان ایجاد کند، به همین منظور پلیس بین الملل ناجا با برنامه ریزی تلاش می‌کند از صاحبان اندیشه‌های دیپلماسی در سطح کشور در برگزاری کارگاه های آموزشی و همچنین پیشبرد اهداف بهره ببرد.

وی با اشاره به ضرورت تقویت دیپلماسی پلیسی و تاثیرات آن بر دیپلماسی ملی افزود: این امر الگویی موثر برای پیشرفت دیپلماسی انتظامی و همچنین ارتقاء سطح دانش کارکنان نیروی انتظامی است.

جانشین رئیس پلیس بین الملل ناجا تصریح کرد: به اعتقاد مدیران و سیاست گذاران ملی، انسان ها در پایه گذاری مطلوب روابط بین کشورها نقش اساسی دارند که بایستی برای تقویت دانش و بینش چنین افرادی تلاش شود.

در ادامه این کارگاه آموزشی دکتر " امیر عبدالهیان" نیز با تاکید بر نقش افراد برای تنظیم دیپلماسی پلیسی اظهار داشت: اگر روابط سیاسی و بین المللی از صورت رسمی و استاندارد به روش دوستی و رفاقت بین فردی توسعه و تغییر پیدا کند، می تواند اثرات مطلوبی بر دیپلماسی ملی داشته باشد.#

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha