کد خبر: صدور-مجوز-تاسیس-مرکز-آموزش-مهارتی-و-حرف
۱۶ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۳۲
صدور مجوز تاسیس مرکز آموزش مهارتی و حرفه‌ای علوم پزشکی هلال‌احمر

به گزارش  گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ دکتر همتی با اعلام این خبر افزود: این مرکز به امدادگران، داوطلبان و کارکنان جمعیت و عموم مردم امکان می دهد تا با شرکت در دوره های مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی، گواهینامه مورد تایید نظام آموزش عالی کشور و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی را دریافت کنند. این دوره‌ها محدود به مهارت های امداد و نجات نبوده و تمامی مهارت های مصوب مرتبط با علوم پزشکی را شامل می شود از این رو فرصت شغلی جدید و بستر کار آفرینی را برای مهارت آموزان فراهم می‌کند.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: تا کنون امدادگران جمعیت هلال احمر از آموزش های عمومی و تخصصی جمعیت استفاده می‌کردند که بعضا در مداخلات پیش بیمارستانی هنگام امدادرسانی با مشکلات حقوقی مواجه می شدند. با راه اندازی این مرکز امدادگران می‌توانند با شرکت در دوره های مرتبط از مزایای قانونی گواهینامه‌های مربوطه استفاده کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر در پایان تاکید کرد: در هماهنگی های انجام شده با وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در مرحله بعدی این آموزش‌ها در مراکز جمعیت هلال احمر در خارج از کشور و در سطح بین المللی توسعه خواهد یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha