کد خبر: شهادت-مرزبان-مریوانی-در-درگیری-با-اشرا
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۴۷
شهادت مرزبان مریوانی در درگیری با اشرار مسلح

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پايگاه خبری پلیس، سردار "علیرضا مرزبانی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در شب شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) مرزبانان هنگ مرزی مریوان در حين پايش و مراقبت از نوار مرز، در منطقه مرزي "دره نخی" مریوان با اشرار مسلح درگير شدند که این سربازان ولایت مقتدرانه و با شجاعت با آنان مقابله کردند.

وي افزود: با مقاومت کم نظیر و ایثار نیروهای جان برکف مرزبانی ضمن دفع حمله تروریست ها از نفوذ آنان به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران جلوگیری به عمل آمد و متجاوزان که عرصه را برخود تنگ دیدند با استفاده از تاريکي شب و پوشش کوهستانی منطقه به سمت خاک کشور مقابل فرار کردند.

سردار مرزبانی تصریح کرد: در اين درگيري ستوانسوم "حسین نامور" با رشادت و مقتدارنه در برابر اشرار مسلح و ضد انقلاب ايستادگي کرد و مجروح شد که با انتقال وی به بیمارستان ، تلاش کادر درمانی و پزشکی برای این مرزبان غیور موثر واقع نشد و به دليل شدت جراحات وارده به درجه رفيع شهادت نائل آمد.

فرمانده مرزباني کردستان در پايان ضمن تبريک و تسليت به خانواده اين شهيد والامقام و همرزمانش، خاطر نشان کرد: سلحشوران مرزباني جانانه از مرز‌ها دفاع می کنند و قطعا راه اين شهيدان بزرگوار و ديگر شهدا در دفاع از كشور و ارزش هاي نظام و انقلاب ادامه دارد.

گفتنی است، شهید مرزبان "حسین نامور" متاهل و اهل شهرستان قروه بوده و از وی دو فرزند خردسال بنام های امیرعلی و نازنین زهرا به یادگار مانده است.

با توجه به تبادل آتش پرحجم نیروهای خودی شواهد حاکی از وارد شدن تلفات سنگین و مهلکی به عناصر مسلح ضد انقلاب  است که گزارش تکمیلی اعلام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha