کد خبر: شناور-باری-بهبهان-در-آب‌های-عراق-غر
۱۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۱۹
شناور باری« بهبهان» در آب‌های عراق غرق شد / یک فوتی، ۲ مفقود و۴ خدمه نجات یافتند

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، یک شناور باری به نام «بهبهان» که در روز ١٣ خرداد با حمل بار مصالح ساختمانی و سرامیک از بندر خرمشهر عازم بندر ام القصر عراق بود شب گذشته با ۷ خدمه در  کانال آبی «خورعبدالله» میان عراق و کویت و در محدوده استحفاظی آبهای عراق غرق شد.

در این خصوص کاپیتان نادر پسنده، مدیرکل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در مورد شناور باری « بهبهان» که در آب‌های عراق غرق شده است،‌اظهار کرد: شناور باری به نام «بهبهان» که در روز ١٣ خرداد با حمل بار مصالح ساختمانی و سرامیک از بندر خرمشهر عازم بندر ام القصر عراق بود شب گذشته در  کانال آبی «خورعبدالله»  و در محدوده آب‌های عراق غرق شد.

وی ادامه داد: این کشتی از نوع شناور زیر۵۰۰ فلزی است و تعداد خدمه این شناور ٧ نفر بودند که یک نفر از آن‌ها فوت شده است و ۴ نفر دیگر نجات یافته‌اند .

مدیرکل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه همچنین دو نفر از خدمه شناور مفقودی هستند، خاطرنشان کرد: از این دو خدمه یک نفر ایرانی و یک نفر هندی هستند و هماهنگی برای اعزام تیم های امداد و‌نجات از سوی ایران انجام شده است و در حال اعزام برای همکاری و مشارکت با تیم های امداد و نجات عراقی جهت جستجوی ۲ نفر دیگر هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha