کد خبر: شفیعی-سازمان-لیگ-و-فدراسیون-فوتبال-مما
۳۰ تیر ۱۴۰۰، ۷:۱۵
شفیعی: سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال مماشاتی با متخلفان احتمالی نخواهند داشت
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری سلامت به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهرداد شفیعی راد در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد شرایط برگزاری مسابقات لیگ دسته دوم در گروه دوم اظهار داشت: چهارشنبه شب سه مسابقه برگزار که  نتایج آن شائبه برانگیز بود؛ شهید قندی یزد ۱۰ بر یک سردار بوکان را شکست داد. شهرداری ماهشهر ۶ بر صفر پاس همدان را برد و شاهین بندرعامری ۵ بر یک میلادمهر تهران را شکست داد که بر اساس نتایج بدست آمده بلافاصله روز بعد در روز پنجشنبه موارد طی جلسه ای با ریاست محترم سازمان لیگ جناب آقای بهاروند برگزارکه ایشان  دستور بررسی دقیق تر موضوع و جمع آوری مستندات جهت ارجاع به ارکان قضایی فدراسیون را صادر کرد و بر همین اساس نیز اعلام شد که زمان جلسه هماهنگی دیدار پلی آف و به تبع آن برگزاری دیدار پلی آف  منوط به انجام بررسی های بعدی خواهد بود.

وی افزود: سازمان لیگ فوتبال ایران با توجه به حساسیت و اهمیت مسابقات  هفته های پایانی در جدول لیگ دسته دوم از قبل باشگاه ها و هیات های فوتبال را مکلف کرده بودیم که نسبت به انجام فیلمبرداری از مسابقات و تحویل سریع آن به نماینده ویژه سازمان لیگ اقدام کنند. بر همین اساس فیلم این مسابقه بلافاصله پس از انجام  مسابقات  توسط ناظران و مسئولان به سازمان لیگ رسید و با دستور ریاست محترم سازمان لیگ جناب بهاروند در همان روز شنبه  مسابقه پلی آف بین دو تیم شهید قندی یزد و ویستا توربین جهت بررسی های بعدی و تا حصول نتیجه لازم  تعلیق شد  تا ارکان قضایی فدراسیون فوتبال به این مسابقات رسیدگی کنند.

مسئول لیگ دسته دوم فوتبال با اشاره به شرایط تیم ویستا توربین عنوان کرد: در دیگر بازی پلی آف تیم ویستا توربین حضور دارد که نقشی در این قضایا نداشته و باید شرایط و منافع این تیم در نظر گرفته شود که مجبور است تا تعیین تکلیف پرونده این مسابقات باید تیمش را بعد از پایان مسابقات حفظ کند تا در حساس ترین بازی فصل در پلی آف حضور داشته باشد. با این حال قرار نیست دقت را فدای سرعت کنیم. اگر تخلفی در این مسابقات شائبه برانگیز ثابت شود قطعا ارکان قضایی فدراسیون فوتبال همانطور که ریاست محترم فدراسیون اعلام کرد با متخلفان در هرجایگاه و مقامی  برخورد قاطع و قانونی انجام خواهد داد. قطعا سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در این موارد هیچ گونه مماشاتی با هیچ شخصی نخواهد داشت. سازمان لیگ فوتبال ایران همواره بر اجرای سالم مسابقات تاکید داشته و دارد و طبق سنوات گذشته تلاش می کند که هیچ حقی از هیچ تیمی تضیع نشود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha