کد خبر: شتاب-بیشتر-توسعه-خراسان-شمالی-با-همراه
۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۷:۲۸
شتاب بیشتر توسعه خراسان شمالی با همراهی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص)

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، محمد علی شجاعی در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان افزود: پیگیری کردیم قرارگاه خاتم الانبیا(ص) که با سربلندی و افتخار در کل کشور و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری با نگاه خدمتگزاری به مردم در تمامی بخش ها فعالیت می کند در استان خراسان شمالی نیز حضور داشته باشد.

شجاعی با بیان اینکه در استان از ظرفیت های مختلف کشور مانند بسیج سازندگی و سپاه پاسداران و ... در قالب تفاهم نامه های مختلف برای پاسخ به نیازها و مطالبات مردم استان بهره مند شده ایم، گفت: این تفاهم نامه ها علاوه بر خدمات دولت در استان است.

وی با تاکید بر اینکه در استان بین تمامی اجزای حاکمیت وفاق، همدلی و هم افزایی واحدی وجود دارد، ادامه داد: استان خراسان شمالی بر اساس دانایی و با برنامه ریزی به خوبی خود را اداره می کند و نگرانی برای حاکمیت و دولت در خصوص این استان وجود ندارد.

وی گفت: نداشته های استان به نسبت سایر استان ها بیشتر است اما با وفاق و همدلی مشکلات را حل و امور را هدایت می کند که این نقطه قوت و قدرت استان است.

بر اساس این گزارش، در این جلسه تفاهم نامه همکاری میان استاندار خراسان شمالی و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم جهت توسعه و محرومیت زدایی استان امضا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha