کد خبر: شاهد-افزایش-متوفیان-ناشی-از-کرونا-هستی
۴ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۴۱
شاهد افزایش متوفیان ناشی از کرونا هستیم!

سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری سلامت با بیان اینکه کارکنان این سازمان روزهای بسیار سخت و تلخی را پشت سر می گذرانند، اظهار کرد: ما در چند روز گذشته یکی از غم انگیزترین روزهای تاریخ 50 ساله بهشت‌ زهرا را تجربه کردیم.

وی با اشاره به اینکه شاهد افزایش متوفیان ناشی از کرونا هستیم، افزود: متاسفانه همکاران بنده در سازمان بهشت زهرا (س) به خاطر از دست دادن هموطنانشان سختی های بسیار زیادی را تحمل می کنند به همین دلیل از مردم درخواست دارم که با رعایت پروتکل های بهداشتی مانع از افزایش تعداد مبتلایان به این بیماری شوند.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) یادآور شد: افزایش چشمگیر شمار جان باختگان کرونایی در سال جاری نشان می‌دهد که یکی از مهمترین دلایل این افزایش رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی است که باعث شده امروز به چنین وضعی برسیم.

خال بیان داشت: تنها راه حل برون رفت از وضعیت کنونی رعایت شیوه نامه های بهداشتی است و امیدوارم که مردم بیشتر از روزهای قبل این پروتکل ها را رعایت کنند.

وی گفت: سازمان بهشت زهرا در بحران کرونا در بالاترین سطح رعایت پروتکل‌های بهداشتی جهت حفظ سلامت شهروندان و صیانت از جان کارکنان خدوم این سازمان اقدامات بسیار ارزشمندی انجام داده است.

خبرنگار: افسریان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha