کد خبر: سزاوار-بود-که-رئیس-جمهور-لایحه-بودجه-۱۴
۱۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۴۵

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از  خانه ملت، احد آزادی خواه در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 12 آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری با استناد به ماده 182 آئین نامه داخلی مجلس، گفت: دستور نخست بعد از پایان تنفس تقدیم لایحه بودجه سال 1400 بود حال براساس آئین نامه داخلی مجلس هر نماینده می تواند در زمان بررسی دستور تذکر و اخطار بدهد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما شرایط کشور و وضعیت شیوع بیماری کرونا و مصوبات ستاد مقابله با این بیماری را کاملا درک می کنیم و خوشبختانه تدابیر لازم بهداشتی و همچنین پروتکل های مربوطه برای برگزاری جلسات علنی صورت گرفته تا کار در مجلس تعطیل نشود.

وی گفت: ما امروز مهم ترین مسئله کشور در سال 1400 یعنی بررسی و تصویب بودجه را در دستور داشتیم که در این لایحه حقوق معلمان، کارکنان، کارگران، کشاورزان و همچنین اعتبارات حوزه های مختلف از جمله جاده، راه، ریل، سرمایه گذاری و مالیات دیده می شود از این رو هم مجلس و هم دولت نباید نسبت به این مسئله کم توجهی کنند.

آزادیخواه افزود: به نظر من سزاوار بود که آقای روحانی به خاطر مردم و آینده کشور و با تشدید مراقبت های بهداشتی در پارلمان، در صحن علنی امروز حضور پیدا می کرد و توضیحاتی را درباره لایحه بودجه 1400 می داد تا مردم در این رابطه اطلاع کسب کنند حال من قضاوت را به مردم می سپارم.

در این نشست علی نیکزاد نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر این نماینده، گفت: من با فرمایشات شما موافقم اما براساس ماده 82 آئین نامه داخلی مجلس، دولت موظف به تقدیم لایحه بودجه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha