کد خبر: سرپرست-مرکز-پزشکی،-آموزشی-و-درمانی-مهد
۴ اسفند ۱۳۹۹، ۲۰:۳۱
سرپرست مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی مهدیه منصوب شد

به گزارش  گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی ، دکتر علیرضا زالی در حکمی  دکتر شهرزاد زاده مدرس عضوهیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی  را به عنوان سرپرست مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی مهدیه منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

با توجه به تعهد، شایستگی و توانمندی های سرکارعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان "رییس مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی مهدیه " منصوب می شوید تا با استعانت از خداوند متعال و رعایت موازین شرعی و قانونی نسبت به انجام وظایف و امور محوله اقدام نمایید.

موفقیت شما را تحت عنایات حضرت ولی عصر(عج) در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارتقای جایگاه ملی و بین المللی دانشگاه، از خداوند منان مسئلت می کنم.

  دکتر شهرزاد زاده مدرس عضو هیئت علمی و دانشیار گروه زنان و زایمان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی است که از سال ۹۵ تا کنون معاون آموزشی بیمارستان مهدیه بوده است .

وی مسئول راه اندازی بخش نازایی بیمارستان مهدیه در سال ۹۰ بوده و ریاست  بخش مذکور را در کارنامه حرفه ای خویش دارد.

از دیگر سوابق علمی و پژوهشی دکتر زاده مدرس می توان به انتشار دو کتاب و بیش از ۲۶ مقاله در مجلات معتبر بین المللی داخلی و خارجی، عضویت در شورای پژوهشی مرکز تحقیقات کاربرد لیزر در علوم پزشکی، عضویت در شورای پژوهشی مرکز تحقیقات باروری و ناباروری دانشگاه و عضویت در شورای پژوهشی مرکز تحقیقات سلامت زنان  اشاره کرد.

وی  همچنین عضو شورای اجرایی گروه زنان و زایمان و عضو گروه ممتحنه آزمون فلوشیپ ناباروری دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha