کد خبر: سارق-باغ-ویلاهای-قزوین-دستگیر-شد
۲۹ دی ۱۳۹۹، ۹:۴۹

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس،  سرهنگ " داود عبدالمالکی " اظهار  داشت: در پی وقوع سرقت های متعدد از باغ ویلاها در شهرک "هفت سنگان" شهرستان قزوین، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی موفق شدند یک سارق را در شهر قزوین شناسایی و به مقر انتظامی منتقل کنند.

جانشین انتظامی استان قزوین بیان داشت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی و در بازجویی های ماموران به 20 فقره سرقت از باغ ویلاها با همدستی یک تن از دوستانش اعتراف کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با راهنمایی متهم دستگیر شده همدست وی نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها مقادیری اموال مسروقه کشف شد.

سرهنگ عبدالمالکی در پایان با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند به شهروان توصیه کرد: خالی گذاشتن اماکن خصوصی بدون رعایت اصول ایمنی، زمینه را برای سرقت فراهم می کند که می طلبد به منظور ناکام گذاشتن سارقان، مردم استفاده از تجهیزات ایمنی را در پیشگیری از سرقت جدی گرفته و به آن توجه کافی داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha