کد خبر: روند-شناسایی-بیماران-مبتلا-به-کووید-19-ب
۲۲ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۲۸

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا،دکتر مهدی قلیان در نشست ستاد مشترک مسئولان شهرستان خلیل آباد با بیان اینکه یک بیمار مبتلا به کووید-19 در مدت دو هفته بیماری خود می تواند موجب ابتلا 400 نفر دیگر شود خاطر نشان کرد: بر این اساس بیماران باید با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در مدت زمان بیماری در خانه بمانند و از حضور در اجتماعات دوری کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی به همت نیروهای بسیجی، هلال احمر و سایر ارگان های مرتبط اظهار کرد: اجرای این طرح که به صورت خانه به خانه و محله محور اجرا می شود نقش موثری در کاهش میزان ابتلا و بستری بیماران در سطح استان داشته است و امیدواریم با همکاری مردم این روند ادامه داشته باشد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گسترش برنامه های اطلاع رسانی و آموزشی را از مهمترین راهکارها در افزایش سلامت جامعه عنوان کرد که حوزه بهداشت باید نسبت به آن اهتمام داشته باشد.

نشست ستادمشترک فرمانداران ،مدیران شبکه بهداشت ودرمان ،ائمه جمعه و روسای اداره تبلیغات اسلامی منطقه ترشیز با حضور دکتر مهدی قلیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد.

در این نشست مسئولان حوزه های مختلف به ارائه گزارش اقدامات انجام شده در خصوص خدمات رسانی و برنامه های اجرا شده در حوزه کرونا پرداختند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha