کد خبر: روزانه-شاهد-خرابی-300-دستگاه-اتوبوس-هستی
۳ آذر ۱۳۹۸، ۱۴:۵۴
به گزارش خبرنگار شهری طبنا (خبرگزاری سلامت)، محسن هاشمی در صدو هفتادو هشتمین جلسه شورا با اشاره به افزایش نرخ بنزین و تبعات ناشی از آن طی هفته گذشته اظهار کرد: یکی از مهمترین پیامدهای سهمیه بندی بنزین، افزایش تقاضا برای استفاده از خدمات حمل ونقل عمومی در شهر است. وی با بیان اینکه در هفته گذشته کشور دچار التهاباتی ناشی از تصمیمات جدید در سهیمه بندی بنزین شد، افزود: هفته گذشته علاوه بر خسارات قابل توجه به اموال عمومی، شاهد ایجاد اختلال در خدمت رسانی دستگاهها و کسب و کارهای مربوط به فضای مجازی نیز بودیم. رییس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: بخشی از هموطنان نیز آسیب دیدند که امیدواریم خسارتها و مشکلات در خدمات عمومی هرچه سریعتر برطرف شود. هاشمی تصریح کرد: طی دهه اخیر با وجود مصوبات مثبت شورای اقتصاد و هیات وزیران، بدلیل گره های بورکراتیک و عدم هماهنگی دستگاه‌های مسئول نظیر وزراتخانه های صمت، نفت، راه وکشور و بانک مرکزی، سازمان برنامه وصندوق توسعه ملی این مصوبات بر زمین مانده است و حتی یک دستگاه اتوبوس هم طی شش سال گذشته از سوی دولت تحویل شرکت واحد نشده است. وی با تاکید بر اینکه مردم انتظار دارند دستگاههای مختلف حداکثر در راستای کاهش مشکلات، افزایش تولید و اشتغال گام‌های جدی بردارند، گفت: حوادث هفته گذشته نشان داد که آستانه صبر عمومی کاهش یافته و اگر تدبیری برای حل مشکلات و کاهش فشارها به جامعه اندیشیده نشود انباشت نارضایتی ها مجددا ممکن است با جرقه ای مشتعل شود. رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در حوزه مدیریت شهری نیز انتظار جدی ما از شهرداری تهران، افزایش توان اجرایی و عمگلرایی برای به نتیجه رساندن اقدامات در جهت ارتقا خدمت به شهروندان است، تاکید کرد: نباید با تزلزل، فرافکنی و انفعال، در حل مشکلات کوتاهی کرد. هاشمی یادآور شد: اگر توقف عمدی چند خودروی عمومی یکی از عوامل تشدید ناآرامی ها و اغتشاشات هفته گذشته بود، در تهران بطور متوسط روزانه شاهد خرابی 300 دستگاه اتوبوس هستیم که علت آن فرسودگی و عدم جایگزینی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha