کد خبر: روحانی-جا-پای-روحانی-و-سلطانی-گذاشتن-وا
۱۹ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۱۱

به گزارش گروه ورزشی طبنا(خبرگزاری سلامت)، با تصمیم شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته حسن روحانی به عنوان مربی تیم ملی بزرگسالان انتخاب شد. مرحله سوم اردوی تیم ملی کاراته مردان کشورمان برای حضور در لیگ جهانی کاراته وان اسپانیا از فردا آغاز خواهد شد و روحانی به صورت رسمی فعالیت خود را از فردا کنار ملی پوشان آغاز خواهد کرد.

حسن روحانی ، در پاسخ به این سؤال که به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان انتخاب شدید، فعالیت شما با تیم ملی بزرگسالان از چه زمانی آغاز خواهد شد،‌گفت:‌ ابتدا جا دارد از طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته و هروی سرمربی تیم ملی به خاطر اعتمادی که به بنده داشتند و همچنین از دوستانی که در رابطه با این انتخاب دخیل بودند تشکر کنم. با صحبت‌هایی که انجام شده از فردا در سومین مرحله اردوی تیم ملی کاراته کنار ملی‌پوشان حضور خواهم داشت و تمرینات را به صورت جدی با کاراته‌کاها شروع خواهیم کرد، امیدوارم در این مسیر بتوانم مثمرثمر باشم و جواب اعتماد دوستان را بدهم.

مربی تیم ملی کاراته در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: در واقع قرار است ادامه سیاست‌های سیدشهرام هروی سرمربی تیم ملی را دنبال کنیم تا این بچه‌ها بتوانند در بهترین شرایط در مسیر المپیک پیش بروند، انصافا تا اینجا نتایج کاراته بی‌نظیر بوده و امیدوارم حاصل تلاش فدراسیون و کادرفنی را در المپیک با کسب خوشرنگ‌ترین مدال ببینیم. جا پای حسین روحانی و شهاب سلطانی گذاشتن واقعا سخت است، آنها هم در دوران قهرمانی و هم در دوران مربیگری افتخارات زیادی را برای کاراته ایران کسب کردند و امیدوارم بتوانم ادامه دهنده مسیر آنها باشم. تلاش میکنم مثل آنها برای تیم ملی کاراته کشورمان مفید باشم.

روحانی در پاسخ به این سوال که تیم ملی کاراته در یک مسیر بسیاری سختی قرار دارد و قطعا شما این موضوع را می‌دانید چه برنامه‌ای برای خود در تیم ملی کاراته دارید گفت:‌بله، قطعاً کاراته کار بسیار سختی و در مسیر پیش‌رو دارد اما من چون همیشه مسئولیت‌پذیر بودم؛ می‌دانم که چه مسئولیت سختی را بر عهده گرفته‌ام. حالا سعی می‌کنم تا در کنار کادر فنی برنامه‌های دقیق و منظمی را برای کاراته‌کاها در نظر داشته باشیم تا به امید خدا در المپیک بهترین نتیجه را کسب کنیم.

مربی تیم ملی کاراته در ادامه صحبت‌های خود، اظهار داشت: من در طول این مدتی که کنار تیم ملی نبودم، نتایج همه کاراته‌کاها را ریز به ریز رصد می‌کردم، تمام حریفان بچه‌ها و رنکینگ کاراته‌کاها را تقریباً به خوبی می‌شناسم و می‌دانم چه جایگاهی دارند؛ این طور نیست که در طول یکسال که از تیم ملی دور بودم اطلاعات نداشته باشم. باید تمام بچه‌ها را از لحاظ روحی و روانی آماده مسابقات پیش‌رو کنیم.

روحانی در پایان صحبت‌های خود با اشاره به اینکه نزدیک بودن مسابقات به یکدیگر باعث فرسودگی و خستگی ملی‌پوشان می‌شود،‌گفت: تیم ملی کاراته هر چه در مسیر المپیک پیش می‌رود و به توکیو نزدیک می‌شود فرسوده و خسته‌تر می‌شود این به خاطر کوران مسابقات است که فدراسیون جهانی به این شکل برنامه‌ریزی کرده اما ما ملی‌پوشان با انگیزه و توانمندی را در تیم ملی داریم آنها روحیه خود را حفظ کردند و تمرینات منظمی دارند ما هم کمک می‌کنیم تا ان‌شاءالله از این مسیر سخت در پایان سربلند بیرون بیاییم برای موفقیت کاراته همه خانواده این رشته باید مثل همیشه دست به دست هم بدهند تا در المپیک بهترین نتیجه رقم بخورد.(فارس)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha