کد خبر: رشد-صنعت-ict-در-گرو-افزایش-منطقی-تعرفه-های
۲ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۰۶
رشد صنعت ICT در گرو افزایش منطقی تعرفه های ارتباطی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت در اصفهان،مجید سلطانی در دیدار با اعضای سندیکای صنعت مخابرات با بیان اینکه احیا و گسترش زنجیره تامین شرکت مخابرات ایران و جهش تولید در بخش ارتباطات، وابسته به افزایش تعرفه های مخابراتی است ، اظهار داشت: رشد صنعت ICT در گرو افزایش منطقی این تعرفه است.

وی ضمن تاکید بر هم افزایی های موثر در بخش مخابرات اعلام کرد: با افزایش تعرفه ارتباطی و منطقی سازی آن، علاوه بر تحرک در بخش تولید کنندگان و خدمات دهندگان تجهیزات مخابراتی و افزایش اشتغال در این صنعت استراتژیک، خدمات بهتری به مردم ارایه خواهد شد.

این مقام مسئول با توجه دادن به نقش مخابرات به عنوان بزرگ ترین اپراتور حوزه ارتباطات کشور گفت: این موضوع در صورت تحقق ،می تواند ضمن تحقق جهش تولید در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات، آثار مثبتی را در حوزه صادرات محصولات ICT در منطقه از خود به جا بگذارد.

 مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اضافه کرد: تعرفه خدمات عمومی در بخش های مختلف ، و خدمات با شیبی نسبتا منطقی و متناسب با شرایط اقتصادی در طول دو دهه گذشته مورد بازبینی مکرر قرار گرفته، در حالی که درحوزه ارتباطی این اتفاق ایجاد نشده است.

وی افزود: هزینه های شرکت مخابرات ایران متناسب با تعرفه ها فعلی نیست در حالی که سیاست اصلی شرکت مخابرات ایران حمایت از تولیدکنندگان داخلی است و برای تحقق این امر، افزایش تعرفه ها بسیارضروری به نظر می رسد.

سلطانی با توجه به نقش زیرساختی مخابرات در تامین نیازهای اپراتورهای همراه و ثابت گفت: امیدواریم با ایجاد تعرفه منطقی و افزایش آن، ضمن بهبود فضای کسب کار در حوزه ICT ، خدمات گسترده ارایه شده مخابرات به تمام بازیگران عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور نیز با افزایش کیفیت و کمیت قابل توجهی همراه شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha