کد خبر: راهکارهای-عملیاتی-برای-توسعه-مشاغل-کو
۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۹
راهکارهای عملیاتی برای توسعه مشاغل کوچک و خانگی

به گزارش  گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، علیرضا یونچی با حضور در استودیوی برنامه «سلام تهران» در پاسخ به سؤال مخاطبی که پرسیده بود راهکار موفقیت در شغل تولید و فروش کمربند چرمی چیست؟، گفت: حتماً از دوره‌های آموزشی سازمان فنی و حرفه‌ای استفاده کنید و برای ورود به این شغل، اول تخصص لازم را به دست آورید.

کارشناس حوزه کسب و کار با بیان اینکه سازمان فنی و حرفه‌ای بیش از 6 هزار مهارت را آموزش می‌دهد، از علاقمندان به رشته‌های مهارتی مختلف خواست با ثبت‌نام و آموزش دیدن، در مسیر کسب و کار قدم بگذارند. چرا که مشتری به فردی که آموزش‌دیده است، بیشتر اطمینان می‌کند.

یونچی در پاسخ به پیامک یکی از بینندگان سلام تهران در خصوص نداشتن سرمایه برای شروع فعالیت در رشته قلاب‌بافی، گفت: فعالیت در شغل قلاب‌بافی سرمایه زیادی نمی‌خواهد و باید با سنجیدن امکانات خود، کسب و کار اختصاصی خود را شروع کرد.

کارشناس کسب و کار در پاسخ به سؤالی در خصوص راهکار افزایش درآمد در شغل میوه‌فروشی، اظهار داشت: ساعت 3 بامداد می‌توانید میوه خوب را از میدان میوه و تره بار بزرگ تهران به قیمت مناسب تهیه کنید. بعد هم در طول روز، فاکتور خرید و میزان سود خود را در مقابل دید مشتری قرار دهید تا اعتمادشان بیشتر جلب شود.

کارشناس برنامه با اشاره به استفاده از پرینترهای سه‌بعدی و دیجیتال مارکتینگ در دنیای کسب و کارها، به مخاطبان سلام تهران توصیه کرد: فهرست مشاغل خانگی را با جستجو در اینترنت یافته و تلاش کنند حداقل در دو تخصص، مهارت لازم را کسب کنند. برای موفقیت در کسب و کارهای خود، اطلاعات لازم را در معرض دید مشتریان قرار دهید.

گفتنی است برنامه «سلام تهران» برنامه صبحگاهی گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۶:۳۰ تا ۹ صبح با بخش‌های مختلفی چون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی با اجرای مصطفی امامی و صدیقه مرادی روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha