کد خبر: دیدار-فرمانده-انتظامی-استان-کردستان-ب
۱۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۴:۰۴
دیدار فرمانده انتظامی استان کردستان با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کردستان ؛ فرمانده انتظامی استان کردستان در این دیدار با اشاره به همکاری ارزشمند جمعیت هلال احمر با نیروی انتظامی افزود : جمعیت هلال احمر استان کردستان در پیشگیری از کرونا در کنار نیروی انتظمی استان اقدامات بسیار خوبی را انجام داده و چه نعمتی از این بالاتر که دعای خیر مردم بدرقه راهمان باشد .

وی در ادامه گفت : بر همه ما واجب است که قدر این موهبت را بدانیم و در خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم .

دکتر جلالی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان نیز در این دیدار گفت : در حوادث طبیعی بزرگ مانند همین ویروس کرونا که امدادرسانی به مردم حادثه‌دیده ، با مشارکت جمعی دستگاه‌ها و ‏نهادها میسر است فرماندهی محترم و پرسنل خدوم نیروی انتظامی استان کردستان با تلاش های شبانه روزی خود جلوه های بی بدیلی از فداکاری و ایثار را در پیشگیری و مقابله با این ویروس منحوس و صیانت از سلامت شهروندان رقم زده‌اند .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان در ادامه خاطرنشان کرد : حضور آرامش‌بخش نیروهای انتظامی در کنار امدادگران جمعیت هلال احمر استان ، موجب ‏برقراری نظم و سهولت امدادرسانی به آسیب دیدگان می‌شود که این خدمت بی‌منت نیروهای ‏انتظامی شایسته قدردانی است .‏

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha